کد خبر: ۱۲۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
هفته 27 لیگ یک؛

میزبانی نارنجی پوشان شیرازی از شاگردان جواد نکونام

از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز تیم برق جدید شیراز میزبان نساجی مازندران خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز تیم برق جدید میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

بنا بر این گزارش، نارنجی پوشان پس از سپری کردن هفته ای پر فراز و نشیب و اعتصاب دسته جمعی بازیکنان شان از روز پنجشنبه با حضور 17 بازیکن اصلی شان برای دیدار با نساجی استارت زده اند.برق جدید هفته گذشته با نتیجه سه بر یک برابر بادران تهران شکست خورد و هم اکنون با 36 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.نارنجی پوشان شیرازی در صورت کسب هر 3 امتیاز بازی برابر نساجی در بهترین حالت تا رده هفتم جدول می تواننند صعود کنند.

تیم نساجی مازندران که در پی کسب نتایج ضعیف مهابادی با جذب نکونام به عنوان سرمربی هفته گذشته به پیروزی شیرین دست یافت با انگیزه و توان مضاعف به دنبال جبران امتیازات از دست رفته و بازگشت به جمع مدعیان است.

در حال حاضر تیم‌های نفت مسجد سلیمان با 53 امتیاز، خونه به خونه بابل با 49 امتیاز و بادران تهران با 47 امتیاز در رده اول تا سوم جدول قرار دارند.
نظرات بینندگان