کد خبر: ۱۲۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
هفته 27 لیگ یک؛

فجرسپاسی پله پله تا لیگ برتر/ طلایی های شیراز بدنبال کسب 3 امتیاز خارج از خانه

تیم فجرشهید سپاسی شیراز از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در ورزشگاه اکباتان تهران میهمان راه آهن خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه تیم فجرشهید سپاسی شیراز از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در ورزشگاه اکباتان تهران میهمان راه آهن خواهد بود.

شاگردان علی کلانتری در تیم فجر شهیدسپاسی در حال حاضر با صدر جدول 7 امتیاز، با تیم دوم جدول 3 امتیاز و با تیم سوم جدول تنها یک امتیاز فاصله دارد. این تیم برای کم کردن فاصله امتیازی خود با رقبای بالای جدول نیاز به برد در این دیدار دارد.

راه آهنی ها که در این فصل بدلیل مشکلات مالی اوضاع چندان جالبی نداشتند و نتایج بسیار ضعیفی را نیز کسب کرده بودند در دو بازی اخیر مقابل حریفان به برتری دست پیدا کرده اند. تهرانی ها از بیست و شش دیدار گذشته دو پیروزی، چهار تساوی و بیست شکست را بدست آورده اند و با 10 امتیاز در قعر جدول رده بندی مسابقات حضور دارند، طلایی پوشان سیرازی نیز سیزده پیروزی، هفت تساوی و شش شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با 46 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارند.

نظرات بینندگان