کد خبر: ۱۲۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

مجتمع بزرگ ورزشی خیرساز ماهان شیراز سال ۹۷ افتتاح می‌شود

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز از بهره‌برداری مجتمع بزرگ ورزشی خیرساز ماهان در نیمه نخست سال ۹۷ خبرداد و گفت: این مجموعه که توسط حسین جوکار از نیک‌اندیشان شیرازی ساخته شده، به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.
به گزارش شیرازه، سیدعبدالرضا دستغیب مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز  در  حاشیه نخستین جلسه هیئت امناء مجتمع ورزشی خیرساز ماهان شیراز که در حضور شهردار منطقه 9 شیراز برگزار شد، اظهار داشت: این مجموعه ورزشی چند منظوره به عنوان یکی از مجموعه‌های بزرگ ورزشی خیرساز شیراز در شهرک مهدی‌آباد به عنوان یکی از مناطق کمتربرخوردار شیراز در حال ساخت است.

وی افزود: این مجتمع ورزشی دارای یک زمین  بزرگ و استاندار چمن مصنوعی با بهره‌گیری از تجهیزات روز و همچنین امکانات جانبی مجهز از جمله رختکن، سکوی تماشاگران، سکوی VIP و همچنین جایگاه خبرنگاران است.

دستغیب تصریح کرد: همچنین در این مجتمع بزرگ ورزشی ساخت یک زورخانه و زمین روباز والیبال و همچنین سایر رشته‌های ورزشی پیش‌بینی شده که امیدواریم با استقبال ورزشکاران رو به رو شود.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز با قدردانی از آقای جوکار نیک‌اندیش شیرازی که ساخت این مجتمع بزرگ ورزشی را عهده‌دار شده است، تصریح کرد: مهرماه سال 96 ساخت مجموعه ورزشی ماهان در فضایی به مساحت هشت هزار و 500 مترمربع آغاز شد و امروز از پیشرفت  بسیار مناسبی برخوردار است که این نیز نشان از همت این نیک‌اندیش شیرازی برای اجرای  کار را دارد.

دستغیب بیان کرد: با تصمیم صورت گرفته پس از بهره‌برداری از این مجموعه ورزشی که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود، اعضای هیئت امناء را نیز آقایان جوکار به عنوان نیک‌اندیش پروژه، سیروس پاک‌فطرت به عنوان نماینده مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز، شهردار منطقه 9، نماینده سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و یکی از یاوران شورای محل تشکیل می‌دهند.

وی افزود: از این پس هیئت امناء در موضوع حفظ، نگهداری و نحوه مدیریت مجمتمع ورزشی ماهان تصمیم لازم را  گرفته و امیدواریم افتتاح این مجتمع ورزشی در برخورداری شهروندان شیرازی ساکن در شهرک مهدی‌آباد از ورزش موثر باشد.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز با اشاره به توسعه امور خیر در  این کلان‌شهر بیان کرد: حضور خیرین  و انجام برخی طرح‌های توسط آنان در راستای توسعه فرهنگ مشارکت است و باید زمینه حضور همه را فراهم کرد.

دستغیب با بیان اینکه فلسفه شکل‌گیری مجتمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز نیز همین مشارکت و کمک به توسعه آن و استفاده از ظرفیت‌ها است، گفت: زمانی که یک نیک‌اندیش از میان مردم در این پروژه‌ها مشارکت می‌کند به طور حتم در حفظ امور شهر نیز کوشاتر می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح تعداد زیادی پروژه فرهنگی، شهری و مذهبی در سال‌های اخیر توسط شهرداری و خیرین سبب پیشی گرفتن کارهای فرهنگی نسبت به ادوار گذشته شده است، افزود: انجام کار خیر تنها ویژه افراد ثروتمند نیست؛ بعضی افراد نیک‌اندیش وقت یا تخصص خود را در امر خیر سرمایه‌گذاری و وارد کرده‌اند.

حسین جوکار از نیک‌اندیشان شیرازی و متولی ساخت مجمتمع بزرگ ورزشی ماهان شیراز، نیز  اظهار داشت: امیدوارم با بهره‌برداری از این مجموعه ورزشی که پیش‌بینی ما این است در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد بتوانیم گامی موثر برای برطرف کردن مشکلات ورزشی جوانان پرتلاش و ورزشکار شهرک مهدی‌آباد برداریم.

وی با بیان اینکه  خدمت به مردم و جامعه به ویژه جوانان از اهدافم در اجرای این پروژه بزرگ ورزشی بوده و باید امروز تمام نگاه‌ها و توجه‌ها هم به این سمت و سو باشد، گفت: زمانی نتیجه یک کار خیر شیرین است که ثمره آن ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان باشد و بتوانیم قدمی هرچند کوتاه در راستای خدمت به مردم و جوانان برداریم.

این نیک اندیش شیرازی که یک مسجد را نیز در ابتدای ورودی شیراز از سمت شرق ساخته است بیان کرد: پس از بهره‌برداری از مجتمع بزرگ ورزشی ماهان در شهرک مهدی‌آباد این مجموعه به صورت هیئت امنایی مدیریت می‌شود و امید است بتوانیم با کمترین قیمت خدمات مناسبی را به شهروندان ورزش دوست شیرازی ارائه دهیم.

جوکار گفت: مجتمع ورزشی ماهان شیراز به یکی از مجهزترین، به روزترین و استانداردترین ورزشگاه‌های استان فارس و کلان‌شهر شیراز تبدیل می‌شود که زمین چمن مصنوعی آن با توجه به استانداردسازی لازم، می‌تواند میزبان مسابقات مختلف استانی و ملی باشد.

تسنیم
نظرات بینندگان