کد خبر: ۱۲۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
معاون سیمای مرکز فارس مطرح کرد

اعلام برنامه های صداو سیمای فارس در ایام نوروز

معاون سیمای مرکز فارس از پخش برنامه‌های نوروزی این شبکه تلویزیونی در هشت عنوان خبرداد و گفت: این برنامه‌ها در قالب برنامه‌های صبحگاهی، شبانه، خانواده، گلگشت و طنز "شکرخند" روی آنتن می‌رود.
به گزارش شیرازه، امیر رئوف در مراسم آغاز ضبط برنامه تلویزیونی "طنز شکرخند" که با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس و عوامل این برنامه آغاز شد، اظهار داشت: همچنین در ایام نوروز برترین فیلم‌های سینمایی تولید شده در سال 2017 از شبکه فارس پخش می‌شود.

رئوف گفت: ویژه برنامه سال تحویل نیز از سیمای فارس با نام باهار  از ساعت 10 صبح تا 23 به مدت 13 ساعت با رویکرد تفریحی، سرگرمی و اطلاع‌رسانی و ارائه برنامه‌های نوروزی با حضور مردم از پنج مکان متنوع ( استودیو با حضور مهمانان بومی و ملی چهره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، حافظیه، گلزار شهدا، تخت‌جمشید) و حضور کارشناسان فرهنگی، ادبی، تاریخی پخش می‌شود.

معاون سیمای مرکز فارس گفت: "شب های شیراز" نیز ویژه برنامه شبانه سیمای فارس است که هرشب به مدت 90 دقیقه با رویکرد نمایش طنز و شاد با بخش‌های گزارش، معرفی مکان‌های دیدنی، تاریخی و صنایع دستی و ترانه‌های شاد همراه است.

وی افزود: ویژه برنامه نوروزی "بهار نارنج"  که هر روز صبح در ایام نوروز با رویکرد اطلاع‌رسانی و حضور مسئولان خدماتی شهر و استان، سرودهای شاد نوروزی، معرفی مکان‌های دیدنی، تاریخی و صنایع دستی استان، گزارش از مهمانان نوروزی در استان در یکی از مکان‌های دیدنی و تاریخی استان خانه قدیمی منطقی‌نژاد از ساعت 8:45 به طور زنده از سیمای فارس پخش می‌شود.

رئوف با اشاره به برنامه تلویزیونی طنز "شکر خند" بیان کرد: این مجموعه در قالب مشاعره و در 15 قسمت 30 تا 35 دقیقه‌ای تولید می‌شود و از شبکه فارس و شبکه‌های دیگر ملی و استانی پخش و در این برنامه 32 نفر کودکان و نوجوانان به مشاعره می‌پردازند که هر قسمت چهار مرحله دارد.

تهیه‌کنندگی سری دوم برنامه مشاعره "طنز شکر خند" شبکه استانی فارس را علی رشیدی و کارگردانی آن را فرزاد کشاورز برعهده دارند. همچنین علی محمد حسام‌فر به عنوان مجری، فرید هاشم‌زاده نورپرداز، مسعود پیراحمدی،هادی سبحانیان و فرید هاشم‌زاده تصویربرداری این برنامه را انجام می‌دهند.

صدابرداری این برنامه را شکرالله داموغ بر عهده دارد و نویسندگی آن بر عهده حمیدرضا لطف‌اللهی،  صابری حسینی و میرآبادی، طراح،دکور، تدوین و گرافیک را فرزاد کشاورز برعهده دارد و  مدیر تولید سیما نیز علیرضا باغبان‌منش است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان