کد خبر: ۱۲۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
فرمانده سپاه ثارالله شیراز خبر داد:

یادمان ۲ شهید گمنام معالی آباد شیراز افتتاح می شود

فرمانده سپاه ثارالله شیراز از افتتاح یادمان دو شهید گمنام معالی آباد در شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ثارالله شیراز، گفت: مراسم افتتاح یادمان شهید گمنام پارک امام رضا(ع) گلدشت معالی آباد با حضور مردم، مسئولین سپاه و شهردار شیراز پنج شنبه ۲۴ اسفندماه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می شود.

وی ادامه داد: دو شهید گمنامی که در سال ۹۳ در پارک امام رضا(ع) معالی آباد خاکسپاری شده اند بحث ساخت یادمان طی این چند سال در دستور کار قرار گرفت تا اینکه به همت شهرداری و سپاه ناحیه ثارالله در ۲۴ اسفند افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با حضور مردم مراسم باشکوهی با برنامه های متنوعی از جمله سرود، تواشیح و سخنرانی فرماندهان سپاه در جوار شهدای گمنام  توسط شهرداری منطقه ۶ و سپاه ثارالله شیراز برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: قرار گرفتن قبور شهدای گمنام و ساخت یادمان در پارک معالی آباد اولین اقدام فرهنگی و معنوی است که در فضای عمومی انجام شده که با استقبال مردم مواجهه شده است.

گفتنی است دو شهید گمنامی که در ۱۶ اسفندماه سال ۹۳ در پارک امام رضا(ع ) گلدشت معالی آباد  خاکسپاری شدند، شهید ۱۹ ساله در منطقه مجنون و شهید ۲۰ ساله در منطقه زبیدات دوران دفاع مقدس می باشند.
نظرات بینندگان