کد خبر: ۱۲۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

پرفسور خدادوست در شیراز به خاک سپرده می شود + جزئیات

مدیر روابط عمومی بیمارستان خدادوست شیراز با بیان اینکه پیکر مرحوم زنده‌یاد پروفسور دکتر خدا دوست در شیراز خاکسپاری می‌شود، جزییات مراسم بزرگداشت بزرگ مرد چشم پزشکی ایران و جهان در تهران و شیراز را اعلام کرد.
به گزارش شیرازه، مدیر روابط عمومی بیمارستان خدادوست شیراز گفت: به اطلاع مردم عزیز ایران ودوستداران  استاد فقید، زنده یاد پروفسور علی اصغر خدادوست می‌رساند که مراسم تشییع این عزیز از دست رفته در ساعت١٣:٤٥ به وقت آمریکا و ٢١:١٥ (شب گذشته) به وقت ایران درشهر گیلفورد آمریکا انجام شد وطبق اطلاع واصله در سال ٩٧پیکر ایشان به آرامگاه ابدیشان در شیراز انتقال می‌یابد.

مظفرالدین سمیع‌پور بیان کرد: مراسم ختم این فقید سعید پنجشنبه 24 اسفند 96  از ساعت 13 تا 14:30 در تهران و در مسجد جامع شهرک غرب -میدان صنعت -بلوار شهید فرحزادى -اول خیابان سیف برگزار می‌شود که  از همه همکاران،دوستان و ارادتمندان ایشان دعوت می‌کنیم در این مراسم شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی بیمارستان خدادوست شیراز گفت: همچنین مجلس ختم دیگری نیز به مناسبت درگذشت مرحوم پرفسور علی اصغر خدادوست  روز جمعه 25 اسفند 96 از ساعت 9 تا 10:30 صبح در حرم  مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود که از همه دوستداران و ارادتمندان آن مرحوم برای شرکت در این مجلس دعوت می‌شود.

روح بزرگ مرد چشم پزشکى جهان آنکه لذت دیدن را به هزاران نابینا چشانید تا با پنجره  چشمانشان زیبائى‌هاى شگفت انگیز خالق بى همتارا به تماشا نشینندشب روز 18 اسفند،  به وقت ایران در یکی از بیمارستان‌های آمریکا در سن 82  به ملکوت اعلا پیوست.
تسنیم
نظرات بینندگان