کد خبر: ۱۲۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
22 اسفند روز بزرگداشت شهدا؛

شهدا، تفسیر مجسم باران، بر شوره زار غفلت زمین اند

سایت خبری تحلیلی شیرازه به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا دو کلیپ را تقدیم مخاطبان خود می‌کند.
شهدا، تفسیر مجسم باران، بر شوره زار غفلت زمین اند
 شیرازه؛ چه می شود که خون حامل زلال ترین پیام ها در تاریخ می ماند؟ بی تردید، پاسخ را باید در این حقیقت جست که شهدا، تفسیر مجسم باران، بر شوره زار غفلت زمین اند... و راز جاری ماندن شهدا، چیزی جز جوشیدن از چشمه ای به نام عشق نیست. شهادت، کلاس همیشه دایر حرکت است که تمامی انسان ها را در هر برهه زمان، در خویش ثبت نام می کند و شهدا، محصلان برگزیده این مدرسه اند.

مقام شهدا را جز شاهدان حقیقت، کسی نمی فهمد و حقیقت را چشمی غیر از دل، نمی تواند دید. آن که رتبه و جایگاه شهید را فهمید، پویایی را سرلوحه هستی خویش قرارداد و آن که از شهید، جز لقب و نامی نمی داند، تنها دل را به سکونت در کوچه ای آرام که به نام شهیدی آذین شده، خوش می دارد؛ اما فریاد ممتد شهید در ثانیه ثانیه زمان جاری است؛ فریادی که ریشه در «هل من ناصر ینصرنی» سیدالشهدا دارد و امتداد، تا گسترده ترین میدان موعود.

در حدیث قدسی آمده است«کسی که مرا طلب کند، مرا خواهد یافت و کسی که مرا یافت مرا خواهد شناخت، و کسی که مرا شناخت مرا دوست خواهد داشت و کسی که دوستم بدارد عاشقم می گردد و چون عاشق شد او را خواهم کشت (شهید خواهم کرد) و بر من است که دیه اش را بدهم و دیه اش خود من هستم»

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

دانلود

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

دانلود
نظرات بینندگان