کد خبر: ۱۲۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
حمایت عربستان از فرقه شیرازی ها:

چرا وهابیون از دشمنان عایشه دفاع می‌کند؟

این فرقه به مقدسات اهل سنت توهین می کنند؛ برادران اهل سنت ایران و جهان باید بدانند تنها توهین کنندگان، همین فرقه خاص هستند و هیچ شیعه ای توهین به مقدسات اهل سنت را جایز نمی داند.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر نبویان معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی با اشاره به فرقه شیرازی ها نکاتی را بیان داشتند که در ادامه خواهد آمد:
 
چند روز پیش ما شاهد اشغال سفارت ایران توسط فرقه شیرازی ها بودیم، اینها جلوی چشم پلیس لندن و بدون هیچ مانعی سفارت ایران را اشغال نمودند و البته مردم مطلع شدند که چند روز پیش فردی که قصد تعرض به سفارت ایران در اتریش را داشت توسط پلیس کشته شد اما چرا در لندن فرقه شیرازی به راحتی به سفارت ایران حمله می کنند؟
 
در اینجا باید به چند نکته توجه کرد:
 
1-  فرمایش مقام معظم رهبری که گفتند اینها شیعه لندنی هستند به خوبی ثابت شد؛ حمایت پلیس لندن از این فرقه، اهدای ساختمان به این فرقه و ... همه بیانگر همین نکته است. البته برای انگلستان هم سود دارد و فایده اش ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.
 
2- پرچم ایران توسط این فرقه پایین کشیده شد؛  معنایش این است که این فرقه دشمن ملت ایران است و فقط با نظام ایران مشکل ندارد.
 
3- در زمانی این اشغال صورت می گیرد که بن سلمان پادشاه عربستان در لندن حضور دارد؛ این به این معناست که این امر با رضایت بن سلمان انجام شده و این فرقه مورد حمایت عربستان و لندن هستند.
 
4-  این فرقه به مقدسات اهل سنت توهین می کنند؛ برادران اهل سنت ایران و جهان باید بدانند تنها توهین کنندگان، همین فرقه خاص هستند و هیچ شیعه ای توهین به مقدسات اهل سنت را جایز نمی داند همان طور که مقام معظم رهبری توهین به مقدسات اهل سنت را حرام دانستند. ما هم  اعلام می کنیم این فرقه که مورد حمایت لندن و عربستان است از جانب ما مطرود است .
 
5-  این فرقه ادعا دارد که از اهل بیت(ع) دفاع می کنند!  سوال ما این است. اگر راست می گویید برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) چند شهید دادید؟ در کدام جبهه حضور داشتید؟ در عراق وقتی داعش به حرم اهل بیت (ع) نزدیک شد کجا بودید؟
 
پس در شعارهایتان صداقت ندارید.
 
اما سوال ما این است؟ عربستانی که وهابیت را پدید آورده است و شیعیان را تکفیر کرده و سر می برد و گروهای تکفیری را ایجاد نموده است چرا از یک فرقه خاص از شیعه دفاع می کند؟؟
 
ملت ایران اعم از شیعه و اهل سنت باید بدانند آنهایی که حرفهای وحدت شکن می زنند مورد تایید نظام ایران و مردم ایران نیستند.
 
این فرقه که مورد حمایت عربستان و لندن است و به مقدسات اهل سنت توهین می کنند ضد اسلام هستند. پس کسانی که از عربستان تغذیه می شوند چه در داخل چه در خارج خائن هستند.
 
نکته پایانی این که ملت های مسلمان دنیا بدانند که منادیان تفرقه عمال و دست نشاندگان کفار هستند و به قول مقام معظم رهبری تشیع انگلیسی و تسنن امریکایی هیچ کدام مسلمان نیستند.

جهان نیوز
نظرات بینندگان