کد خبر: ۱۲۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
فرمانده اسبق نیروی زمین سپاه در یادواره سرداران و 163 شهید شهرستان مُهر:

شهدا موجودیت انقلاب را تضمین کردند/امروز خط مقدم کشورمان آن‌طرف مدیترانه رفته است/با 6 ارتش در مرز فلسطین اشغالی در حال نبرد هستیم

فرمانده اسبق نیروی زمین سپاه گفت: شهدا به بهترین وجه دعوت خداوند، پیامبر و ولی‌فقیه زمان خود را پذیرفتند و در مقابل دشمنان خدا ایستاده و مقاومت کردند که درواقع آن‌ها برابر آیات خداوند زنده و مصون از مرگ هستند.

به گزارش شیرازه،  شب گذشته دومین یادواره سرداران و 163 شهید شهرستان مُهر با حضور سردار اسدی فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه، سردار حاج صادق آهنگران، حجت‌الاسلام حاجی‌زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس، رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر، فرمانده هان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان، معاون فرماندار، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، سردار روانکار فرمانده منطقه چهارم دریایی سپاه، سرهنگ عبدالله زاده فرمانده سپاه شهرستان لامرد، خانواده‌های معظم شهدای شهرستان و جمعی از مردم و مسئولین در مصلی نماز جمعه مُهر به همت سپاه شهرستان مُهر برگزار شد.

سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر در ابتدا با عرض خیرمقدم خدمت حضار بخصوص مهمانان این برنامه سردار اسدی و سردار حاج صادق آهنگران، از همه متصدیان رزمایش بزرگ فرهنگی شهرستان مُهر که خالصانه در این ایام کار فرهنگی انجام دادند تقدیر دارم.

وی ضمن اهمیت قرار دادن یادواره‌های شهدا گفت: شهدا رفتند تا جان خود را فدای اسلام، کشور، رهبر و مردم عزیز کشور خود کنند.


سرهنگ رضایی ادامه داد: ما در این یادواره آمده‌ایم تا با رهبرمان بیعت کنیم، با شهدا بیعت کنیم، آمده‌ایم تا با حضور خود در یادمان شهدا بار دیگر با انقلاب و امام خود بیعت کنیم.

وی خطاب به حضار و دلدادگان به شهدا حاضر در جلسه گفت: شما یاران انقلاب هستید، شما عاشقان و دوستداران شهدا هستید، ما در این مجلس جمع شدیم تا به همه دشمنان بگوییم تا جان داریم پای ولایت و اعتقاداتمان ایستاده‌ایم، ما تمام توطئه‌ها را شناخته‌ایم، آمده‌ایم تا اعلام کنیم هجمه‌های فرهنگی، جنگ‌های سخت و نرم، جنگ‌های اعتقادی را به‌خوبی می‌شناسیم و با اعتقاد کامل در برابر تو ایستاده‌ایم، مردم و مسئولین در کنار هم و باثبات قدم هرگز اجازه نمی‌دهیم به اهداف پلیدت برسی.

فرمانده سپاه شهرستان در پایانی صحبت‌های خود گفت: فرماندهان حوزه‌ها، فرمانده هان پایگاه‌های مقاومت، سرگروه‌ها و مربیان صالحین و همه متربیانی که در انجام برنامه‌های فرهنگی در شهرستان مُهر در خط مقدم هستند و از خدای متعال خواستاریم که در این سراطی که اهل‌بیت و شهدای عزیزمان برای ما منور کرده‌اند ثابت‌قدم بمانیم و عاقبت همه ما ختم به خیر شود.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: سرداران و شهدای عزیز شهرستان مُهر خوب عمل کردند و در مقبل دشمنان ایستادند و در برابر شیطان درون و نفس اماره ایستادگی کردند و هم در جواد اکبر و در جهاد اصغر پیروز واقعی میدان بودند و با اعتقاد به ولایت درس ولایتمداری به ما آموختند و جان خود را فدای رهبر، سرزمین و ملت ایران اسلامی کردند.

سردار اسدی فرمانده اسبق نیروی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدای صحبت‌های خود بیان داشت: استان فارس شهدای بسیار برجسته‌ای دارد و شهرستان مُهر شهدای بسیار ارزشمندی و ما نباید غافل شویم از شهدایی که از این شهرستان و این استان تقدیم انقلاب شد هرچند که نام آن‌ها گمنام باشد.

محمدجعفر اسدی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امشب در یادواره سرداران و ۱۶۳ شهید شهرستان مُهر که در سالروز ۲۲ اسفند روز شهدا در مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شهدا به بهترین وجه دعوت خداوند، پیامبر و ولی‌فقیه زمان خود را پذیرفتند و در مقابل دشمنان خدا ایستاده و مقاومت کردند که درواقع آن‌ها برابر آیات خداوند زنده و مصون از مرگ هستند.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تأثیر شهدا بر حیات مادی ما گفت: روزی در کشورمان برای موجودیت انقلاب اسلامی جنگیدیم و از جای‌جای این سرزمین توسط گروه‌های مختلف مورد هجمه قرار می‌گرفتیم اما شهدا موجودیت انقلاب را تضمین کردند و امروز برای قدرت اسلام و انقلاب در حال جنگ هستیم.

این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: امروز خط مقدم ایران اسلامی به آن‌طرف مدیترانه رفته است و یک روز نگران آن بودیم که شیاطین بین برادران شیعه و سنی جنگ کنند، امروز در عراق ۱۸۰۰۰ برادر اهل سنت در کنار برادران شیعه در حشد الشعبی با دشمنان در حال جنگ هستند.

وی ادامه داد: امروز به لطف خداوند با شش ارتش از شش مذهب و قومیت مختلف در مرز فلسطین اشغالی در حال نبرد با دشمنان هستیم.

فرمانده تیپ ۳۳ المهدی فارس در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: درگذشته نه‌چندان دور هم شرقی‌ها و هم غربی‌ها پایان قرن بیستم را پایان دین‌داری اعلام می‌کردند و علیه دین شعار می‌دادند اما امام راحل آمد و گفت قرن آینده قرن اسلام است و اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌کشاند.

وی ابراز داشت: فریب آن‌هایی که سربازی‌شان در کشور نبوده‌اند و می‌گویند آمریکا ایران را یک‌ساعته با خاک یکسان می‌کند نخوریم آن‌ها غلط می‌کنند متأسفانه بعضی‌ها در داخل قدرت بسیج و نیروهای مسلح را نمی‌فهمند اما دشمنان به‌خوبی به این قدرت آگاه هستند.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند ما هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم حالا که می‌خواهید مذاکره کنید بفرمایید و بعضی از دوستان نادان نیز تبریک گفتند که رهبر انقلاب فرمود به چه چیزی تبریک می‌گوید.

اسدی تصریح کرد: معامله برد برد با آمریکا معنی ندارد چراکه تا به امروز هیچ‌کس با شیطان معامله برد برد نداشته است آن‌کسی که این را می‌گوید و لو اینکه مسئولیتی داشته باشد نادان است آن‌ها معامله‌شان با ما تحریم و بلوکه کردن اموال ملت و جنگ و خونریزی در منطقه است.

این فرمانده دفاع مقدس ابراز داشت: یقین داشته باشید اسلام ناب محمدی (ص) پیروز است ممکن است بعضی از این قطار پیاده شوند اما درصد زیادی از جوانان آرزویشان این است که از حریم ولایت دفاع کنند.

سردار محمدجعفر اسدی فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: شماهایی که توفیق داشتید در خدمت شهدا بودید، شماهایی که راه شهدا را ادامه می‌دهید در سپاه، بسیج و در هرکجایی این کشور عزیز اسلامی که هستید و در هر پست و مقامی که هستید دوست دارد راه شهدا را ادامه بدهید بدانید که شهدا از راهیان راه خود در دنیا باخبرند و از هم‌رزمان و هم‌فکران خود باخبرند.

انتهای پیام/

منبع:   عصر مُهر
برچسب ها: مهر ، سپاه ، سرداران
نظرات بینندگان