کد خبر: ۱۲۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات فارس مطرح شد؛

با توسعه فیبر نوری در فارس خدمات جدید به مردم ارائه می‌شود/ شرکت مخابرات فارس از زیان دهی ۲۳ میلیارد تومانی به سود ۱۴ میلیونی رسیده است

طی مراسمی از زحمات روزگار، مدیرعامل پیشین شرکت مخابرات فارس تقدیر و فرشید ایزدی به عنوان سرپرست این شرکت معرفی شد.
با توسعه فیبر نوری در فارس خدمات جدید به مردم ارائه می‌شود/ شرکت مخابرات فارس از زیان دهی ۲۳ میلیارد تومانی به سود ۱۴ میلیونی رسیده استبه گزارش شیرازه، فرشید ایزدی، سرپرست شرکت مخابرات منطقه فارس در آیین معارفه خود ضمن تقدیر از زحمات مدیر پیشین این شرکت در راستای محقق شدن رشد فناوری در سطح استان، اظهار کرد:استان پهناور فارس به عنوان یک استان پیشرو در الکترونیک و مخابرات نیاز به سرعت بالا و توسعه زیر ساخت ها دارد.

سرپرست مخابرات منطقه فارس تصریح کرد: رشد تکنولوژی در حوزه مخابرات بسیار سریع است و برای پیشرو بودن نیاز به همکاری شرکت مخابرات ایران، مسئولین استانی و همکاری کارکنان مخابرات منطقه فارس می باشد تا به جایگاهی که شایسته استان است، برسیم.

ایزدی ابراز امیدواری کرد که با فراهم شدن زیر ساخت ها و توسعه فیبر نوری در استان فارس، به زودی شاهد ورود سیستم ها، سرویس ها و خدمات جدید برای مردم شریف استان فارس باشیم.

سرپرست مخابرات منطقه فارس ضمن تاکید بر اهمیت نقش نیروهای انسانی و کارشناسان مخابرات در رشد مخابرات منطقه، اظهار داشت: پیشرفت، یک کار گروهی است که نیاز به همکاری همه بخش ها دارد وکارکنان شرکت همانند حلقه های به هم پیوسته زنجیر هستند.

روزانه 5 پروژه مخابراتی به ارزش 908 میلیون تومان در فارس راه‌اندازی شده است

روزگار، مدیرعامل سابق شرکت مخابرات فارس نیز در این مراسم ضمن اشاره به بازنشستگی خود اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق سی سال خدمت صادقه به مردم استانم و همکاری با کارکنان شریف مخابرات منطقه فارس را به من عطا نموده است.

وی ضمن ارائه گزارش سه ساله خدمت خود افزود: در طول این سه سال۵ هزار و ۲۷۱پروژه افتتاح شده و تمام تلاش خود را جهت بهبود امور و اجرای تعهدات مخابرات منطقه فارس را به شرکت مخابرات ایران بکار برده ام و به طور میانگین روزانه ۵ پروژه به ارزش ۹۰۸ میلیون تومان در استان فارس راه اندازی شده است .

روزگار ضمن تاکید بر ارتقاء رتبه مخابرات فارس در طول مدیریت خود، بیان کرد: از زیان دهی ۲۳ میلیارد تومانی به سود ۱۴ میلیونی و زیان انباشه صفر رسیده ایم .

وی با تاکید بر نقش و همکاری کارکنان و متخصصان توانمند مخابرات بیان کرد: این مهم جز با همکاری این عزیزان ممکن نبود.

اهداف و استراتژی در شرکت مخابرات ایران در سطح کشور یکسان است

در ادامه مراسم یافتیان، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اهداف و استراتژی در شرکت مخابرات ایران در سطح کشور یکسان است، گفت: ایزدی از مدیران برجسته و از نظر فنی جزء نخبگان کشوری هست و به دلیل آشنایی با استان و ظرفیت های فنی موجود، انتظار می رود که رتبه میانه استان را در حوزه های توسعه و نگهداری به رتبه های بالای کشوری برساند.

عضو هیات مدیر شرکت مخابرات ایران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال زایی و استفاده از تولیدات داخلی، بیان کرد: با اجرای طرح FTTH در سطح کشور و به طبع در استانها ما شاهد حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال در سطح استان ها بوده ایم و تنها با سرمایه گذاری و توسعه فیبر نوری درآمدهای مورد نظر در استان ها حاصل می شوند.

یافتیان با تاکید بر نقش نیروی انسانی در فعالیت های شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: با استفاده از توانمندی همکاران و ظرفیت های موجود استان، رشد در حوزه تکنولوژی های جدید و پیشرو امکانپذیر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف و استراتژی در شرکت مخابرات ایران در سطح کشور یکسان است اما هر مدیر روش ها و تاکتیک های خاص خود را دارا هست که مدیران را از هم متمایز می سازد.

بنابراین گزارش طی حکمی از جانب صدری، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، فرشید ایزدی به سمت سرپرست مخابرات منطقه فارس منصوب گردید و از زحمات روزگار، مدیرعامل پیشین مخابرات فارس با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان