کد خبر: ۱۲۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

جنایت شیشه ای؛ مرد جوان همسرش را با چاقو کشت

مرد جوان به دنبال اختلاف با همسرش نقشه قتل او را کشید و دست به جنایتی فجیع زد.
به گزارش شیرازه، چندی قبل مأموران پلیس قیروکارزین در جریان جنایتی هولناک در منزلی در یکی از خیابانهای این شهر قرار گرفتند. آنها وقتی در محل حادثه حضور یافتند جسد زن جوانی را دیدند که داخل منزل بر اثر اصابت چاقو به قتل رسیده بود. مقتول که زنی جوان بود به دلیل ضربات عمیقی که به بدنش وارد شده جان باخته بود. وقتی ماموران تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند، متوجه شدند ضارب شوهر این زن است و بعد از وارد کردن ضربات کشنده بر بدن قربانی فرار کرده است.
با ارسال پرونده به دادسرا بررسی ها در این خصوص آغاز شد. در اولین گام تحقیقات ماموران سرنخ هایی به دست آورده و احتمال دادند که وی قربانی یک جنایت خانوادگی است از این رو تحقیقات روی این موضوع متمرکز شد.
در تحقیقات مقدماتی نحوه قتل و هویت قاتل فاش شد. اما نکته ای که پلیس نتوانسته بود آن را کشف کند انگیزه مرد جوان از کشتن این زن بود. بنابراین،کارآگاهان خانواده قربانی را مورد پرسش قرار دادند. با تحقیق از خانواده این زن سرنخ هایی در اختیار ماموران قرار گرفت و مشخص شد که همسر قربانی به ماده مخدر شیشه اعتیاد شدید دارد از این رو احتمال دادند این جنایت نیز به دلیل استفاده از ماده مخدر صنعتی بوده است.
پلیس در ادامه تحقیقات توانست متهم را بازداشت کند. مرد جوان وقتی مورد بازجویی قرار گرفت قتل همسرش را قبول کرد. او گفت: من آدم عصبی هستم و خیلی زود واکنش نشان می دهم. از مدت ها قبل بود که به مصرف شیشه رو آورده بودم و به همین دلیل زمانی که شیشه مصرف می کردم به همه بدبین می شدم.
متهم در مورد روز حادثه گفت: شب حادثه پس از مصرف شیشه با همسرم درگیر شدم. عصبی بودم و فکر می کردم همسرم به من خیانت کرده است، یک چاقو برداشته و به سمت همسرم رفتم و او را با چاقو زدم. وقتی این کار را کردم آرام شدم بعد فرار کردم.
متهم در تمامی مراحل تحقیقات به قتل همسرش به دلیل استفاده از ماده مخدر شیشه اعتراف کرد. بدین ترتیب از سوی بازپرس برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد. بدین ترتیب پرونده وی با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.
خبرجنوب
نظرات بینندگان