کد خبر: ۱۲۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی استان فارس:

آغاز طرح ترافیکی نوروزی/ سرعت غیر مطمئنه علت تصادفات آخر سال

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در روزهای 25، 26 و 27 اسفند ماه صورت می گیرد، علت این تصادفات را سرعت غیر مطمئنه عنوان کرد.
به گزارش شیرازه، رزمایش طرح انتظامی ترافیکی نوروز سال 1397 ظهر پنج شنبه(24 اسفند) با حضور فرمانده انتظامی فارس و مسئولین استانی و دستگاه های خدمات رسان در مجتمع شهید فعال برگزار شد.

آغاز طرح ترافیکی نوروزی/ سرعت غیر مطمئنه علت تصادفات آخر سال
آغاز طرح ترافیکی نوروزی/ سرعت غیر مطمئنه علت تصادفات آخر سال
فرمانده انتظامی استان فارس با تاکید بر اهمیت افزایش ایمنی عبور و مرور و تامین آرامش خاطر مردم در ایام نوروز، گفت: همه ما مسئولان باید تلاش کنیم تا شعار نوروز 97 مبنی بر آرامش بهاری و امنیت محقق و به شعور تبدیل شود.

سردار احمدعلی گودرزی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در روزهای 25، 26 و 27 اسفند ماه صورت می گیرد، علت این تصادفات را سرعت غیر مطمئنه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: امسال طبق سالیان گذشته کنترل دقیق از وسایل نقلیه مخصوصا خودروهای حمل و نقل عمومی صورت می گیرد.

رئیس پلیس استان فارس گفت: متاسفانه علیرغم کاهش 7 درصدی جان باختگان جاده ای همچنان در رتبه اول مرگ و میر بر اثر تصادف های جاده ای قرار داریم و تلفات در 30 کیلومتری شهرها بیش از قسمت های دیگر است.

گودرزی در ادامه با اشاره به اینکه خراسان رضوی در رتبه دوم این این آمار قرار دارد، با ابراز تاسف بیان کرد: ما در آمار مرگ و میرها با خراسان رضوی حدود 600 رقم فاصله داریم.

وی اظهار داشت: اقدامات خوبی برای سال جاری انجام شده که آماده باش 800 نفر نیروی انتظامی در قالب تیم های پیاده و سواره در معابر و خروجی شهر مستقر هستند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه همچون گذشته تلاش کرده ایم سرعت در خدمات رسانی ها داشته باشیم، اعلام کرد: 102 گشت خودرویی و 85 موتورسوار تدارک دیده ایم؛ امسال تلاش کرده ایم فعالیت ها نسبت به گذشته منسجم تر باشد.

عید امسال جاده های فارس به دلیل بارندگی لغزنده خواهد بود
گودرزی از آغاز طرح ترافیکی و انضباطی از امروز خبر داد و ابراز امیدواری از کاهش تلفات جاده در روزهای پیش رو کرد.

وی با بیان اینکه طبق نظر هواشناسی در ایام نوروز بارندگی خواهیم داشت، اظهار داشت: به دلیل لغزندگی جاده ها تصادفات بیشتر خواهد بود لذا از شهروندان می خواهیم با اطمینان از ایمنی خودروهایشان و رعایت مقرراتی که پلیس دارد سفر امنی برای خود و دیگران رقم بزنند.

رئیس پلیس فارس با تاکید بر اینکه هر گاه به صورت جزیره ای عمل شده، کیفیت خدمات رسانی کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: امیدواریم امسال همه ارگان های خدمات رسان همکاری همه جانبه ای با هم داشته باشند و همگی در راستای هم افزایی و همپوشانی گام برداریم.

گودرزی با اعلام شماره تلفن 32186206، گفت: پلیس راه های ما به صورت شبانه روزی در خدمت مردم هستند.
نظرات بینندگان