کد خبر: ۱۲۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
ورزشگاه شهید دستغیب؛

دربی داغ شیرازی های لیگ یک در هفته بیست و هشتم/ فجری ها بدنبال صعود به لیگ برتر

عصر امروز و از هفته بیست و هشتم لیگ یک فوتبال کشور دو تیم شیرازی برق جدید و فجرشهید سپاسی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه  عصر امروز و از هفته بیست و هشتم لیگ یک فوتبال کشور دو تیم شیرازی برق جدید و فجرشهید سپاسی از ساعت 15 در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب  به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بنا بر این گزارش، تیم فوتبال فجر سپاسی در هفته بیست و هفتم مسابقات در دیداری خارج از خانه مقابل تیم قعر جدولی راه آهن به برتری پر گل هفت بر یک دست یافت و به رده سوم جدول صعود کرد، تیم برق جدید نیز در خانه پذیرای تیم مدعی نساجی بود که در پایان بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد.

 فجری ها که در نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی داشته اند حالا خود را تا رده سوم جدول بالا کشیده اند و با تنها چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر بشمار می آیند، برقی ها اما بر خلاف حریف هم استانی خود امیدی برای صعود ندارند اگر چه در نیم فصل اول جزو شانس های اصلی صعود بشمار می رفتند، آنها حال تنها یک هدف را دنبال می کنند و آن هم کسب جایگاهی آبرومندانه در جدول رده بندی است.

 طلایی پوشان شیرازی از بیست و هفت دیدار گذشته چهارده پیروزی، هفت تساوی و شش شکست را بدست آورده اند و با ۴۹ امتیاز در مکان سوم جدول حضور دارند، نارنجی پوشان فارسی نیز نه پیروزی، نه تساوی و نه شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۳۶ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی جای دارند.

در حال حاضر تیم نفت مسجد سلیمان با 53 امتیاز، فجر شهید سپاسی (با 27 بازی) با 49 امتیاز و خونه به خونه بابل (با 26 بازی) با 49 امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم ایرانجوان بوشهر با 22 امتیاز، صبای قم 12 امتیاز و راه‌آهن تهران با 10 امتیاز سه تیم انتهای جدول رقابت‌ها هستند.

قضاوت دربی امروز شیرازی ها لیگ یک را ایمان کهیش، مرتضی هوشیار و سعید زیبا بر عهده خواهند داشت.

نظرات بینندگان