کد خبر: ۱۲۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
پدر شهید مدافع حرم فراشبندی:

میترسم آخر از دنیا بروم و آقا رو از نزدیک نبینم

پدر شهید مدافع حرم حجت باقری گفت : محسن نیز همیشه حب رهبر انقلاب را در دل داشت و دوست داشت رهبری را از نزدیک ملاقات کندف میترسم آخر از دنیا بروم و آقا رو از نزدیک نبینم.

به گزارش شیرازه، محمد حسن باقری پدر شهید مدافع حرم حجت(محسن) تنها آرزویش در زندگی را دیدار حضرت آقا می نامد.

وی که بیش از دو سال است پسر خود را در دفاع از حرم آل الله تقدیم نموده از آخرین خداحافظی پسرش و آرزوی پسر شهیدش میگوید: محسن چندین بار به سوریه رفت و برگشت ولی در آخرین خداحافظی که دیگر پس از آن شهید شد به من گفت "اگر من رفتم و شهید شدم و شما روزی به دیدار رهبری مشرف شدی از طرف من دست حضرت آقا را ببوس".

پدر شهید باقری دیدار رهبری

پدر شهید باقری افزود: از روزی که پسرم را تقدیم اسلام کرده ام دلم هوای آقا رو کرده و همیشه دوست داشتم تا قبل از مرگم به خدمت ایشان برسم.

وی افزود: تاکنون بیش از شش نامه طی دوسال اخیر به دفتر مقام معظم رهبری ارسال نموده و درخواست ملاقات نموده ام که پاسخی دریافت نکرده ام.

پدر شهید باقری دیدار رهبری

وقتی خبرنگار ما دلیل اصرار زیاد بر دیدار آقا را جویا شد گفت: خودم هم نمیدانم چرا این شور مضاعف در من ایجاد شده ولی چند ماه پیش وقتی در کربلا بودم  به حرم ابالفضل العباس رفتم و با گریه و زاری خواستم اگر مسیر درستی رفته ایم و شهادتم فرزندم را قبول کرده اند نشانه ای به من دهند و ان شب با دل شکسته به محل اقامت برگشتم.

وی افزود: شب بعد به حرم سید الشهدا رفتم و آنجا دخیل بستم وبیش از پیش دلم شکسته بود شب که محل اقامت برگشتم خواب دیدم رهبر انقلاب عصا زنان به پیشم امد و شهادت فرزندم را تبریک گفت.

پدر شهید باقری دیدار رهبری

پدر شهید باقری همچنین خاطرنشان کرد: تا بحال دوبار نیز برای رهبری خواب دیده ام که یکی از خواب  ها را در کربلا دیدم و فقط خواب را برای خود ایشان تعریف خواهم کرد.

این پدر شهید که 80 سال سن دارد میگوید: میترسم آخر از دنیا بروم و آقا رو از نزدیک نبینم.

وی خاطرنشان کرد: محسن نیز همیشه حب رهبر انقلاب  را در دل داشت و دوست داشت رهبری را از نزدیک ملاقات کند.

شهید حجت باقری عضو یگان تکاور تیپ دوم امام شجاد (ع) کازرون بود که در دفاع از حرم حضرت زینب (س)، در عملیات ازاد سازی شهر های نبل و الزهرا (س) در حومه شهر حلب بر اثر اصابت ترکش به صورت و گردن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پدر شهید باقری دیدار رهبری


منبع:  نخل بیدار

انتهای پیام/

برچسب ها: فراشبند ، شهید ، رهبر
نظرات بینندگان