کد خبر: ۱۲۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
نماینده مردم رشت:

سردمداران استیضاح طرفداران دولت بودند و به سرعت عقب نشینی کردند

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اینکه کسانی سرمدار استضاح بودند و پا پس کشیدند همان طرفداران دولت بودند که دولت را در این راه همراهی کردند و البته که ما می‌دانستیم که اینها به سرعت عقب نشینی می‌کنند.
به گزارش شیرازه، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند استیضاح در مجلس، اظهار داشت: استیضاح وزیران در مجلس بر عکس شد.

وی افزود: یعنی در حقیقت آقای لاریجانی با جلو انداختن استیضاح سه وزیر در روزهای پایانی سال هم مجلس را استیضاح کرد و هم سوال از ریس جمهور را عقیم.

کوچکی نژاد ادامه داد: ‏در تاریخ ده دوره مجلس سابقه ندارد استیضاح سه وزیر حتی دو وزیر باهم اعلام وصول شود این یک نو بر اندازی مجلس ‏ و بی خاصیت کردن مجلس است.

وی با بیان اینکه واقعا در این زمینه بی انصافی شد، گفت: هم زمان استیضاح و هم تعداد آن برای مجلس عجیب بود و چنین اتفاقی در این ده دوره پارلمان تاکنون اتفاق نیفتاده بود.

«این ترفندی بود که پشت قضیه زدند و مجلس را به یک شکلی تضعیف کردند؛ تضعیف مجلس واقعا از نظر شرعی،‌ عرفی و قانونی جرم است و نباید اتفاق بیفتد. در این زمینه هم دیدیم که نمایندگان مدام اخطار می‌دادند و اعتراض می‌کردند که چرا این کار اتفاق افتاد».

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: اینکه کسانی سردمدار استیضاح  بودند و پا پس کشیدند همان طرفداران دولت بودند که دولت را در این راه همراهی کردند و البته که ما می‌دانستیم که اینها به سرعت عقب نشینی می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس همچنین عنوان کرد: متاسفانه این یک حادثه تلخ بود که در مجلس پیش آمد و باید دید که از این به بعد چه کنیم که از این حوادث پیش نیاید.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، نماینده ، استیضاح
نظرات بینندگان