کد خبر: ۱۲۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

تقی زاده بخشدار بخش مرکزی خرامه شد

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خرامه و استانداری فارس، بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان خرامه معرفی شد.
به گزارش شیرازه، فرماندار خرامه در این مراسم با تأکید بر اتحاد و همدلی بین مجموعه اداری شهرستان اظهار داشت: با اجرای پروژه های عمرانی و احداث کارخانه های بزرگ در آینده نزدیک شاهد توسعه و آبادانی شهرستان خواهیم بود.

فرهاد جهانخواه خاطرنشان کرد: خدمت به مردم که ولی نعمت ما مسئولین هستند خود نوعی عبادت است  و مدیران محترم باید در راستای ارائه خدمات ارزنده به مردم در سال جدیدنسبت به مطالبات و خواسته های بحق مردم توجه ویژه داشته باشند

فرماندار شهرستان خرامه با اشاره به شروع سفرها در ایام نوروز افزود: ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان تمام تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات به مسافرین و میهمانان نوروزی تدارک دیده و با تجهیز مکانهای اسکان مسافرین آماده استقبال از میهمانان نوروزی است.

فرماندار با اشاره اولویت اصلی دولت تدبیر و امید در راستای کاهش فقر و محرومیت و ایجاد اشتغال و تولید افزود: دولت در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی با ابلاغ تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و فراگیر گامهای اساسی برداشته و با اختصاص اعتبارات کافی لازم به پروژه های کلان عمرانی، اقتصادی، اجتماعی قطعا زمینه ایجاد اشتغال و رونق نسبی اقتصاد و تولید داخلی در شهرستان فراهم خواهند نمود.

جهانخواه گفت: در این راستا با توجه به سهمیه تخصصی شهرستان بیان کرد:  ۳۳۰ طرح و پروژه در کارگروه اشتغال شهرستان مورد تایید و بررسی قرارگرفته و به کمیته فنی اشتغال استان ارسال نموده است.

وی خطاب به دستگاه‌های عضو ستاد خدمات مسافرین نوروزی بیان کرد: مصوبات ستاد خدمت سفر نوروزی را با تمام توان پیگیری کنید و زمینه استقبال از مسافرین، اسکان آنها،  معرفی ظرفیتهای و موقعیت شهرستان فراهم کنید.

بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان خرامه گفت: با اجرای سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید، حفظ امنیت و نظارت بر تمام امور و دستورات فرماندار، با همدلی و ایجاد امید و با مشارکت اقشار مردم بویژه روستاییان در کنار توسعه و عمران روستایی در جهت تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی با ارتقاء توان اقتصادی روستاها و اشتغال آفرینی به صورت مضاعف در دستور کار خود قرار  می دهم.

عبدالله تقی زاده افزود: با استفاده از ظرفیت بالفعل و بالقوه محیطی و انسانی روستاهای حوزه بخش مرکزی با اولویت اشتغال، عمران روستایی، اصلاح الگوی معیشت و رفع محرومیت تمام تلاش خود را خواهم کرد.

وی افزود: پیشنهادات و نظرات ارزنده افراد برای رشد و توسعه شهرستان و بخش را استقبال و بر اصل مشورت اعتقاد داشته و همچون گذشته دست دوستی محبت و همراهی را به سوی مسئولین، شوراها دهیاران و معتمدین تقدیم می نمایم.

در این مراسم از خدمات ابراهیم خرم بخشدار سابق بخش مرکزی تجلیل به عمل آمد و عبداله تقی زاده که پیش از این مسئول حراست فرمانداری خرامه بود به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی معرفی شد.

عبداله تقی زاده متولد سال ۱۳۶۲ دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد عمران سوابق مختلفی همچون ناظر شهرک صنعتی خرامه از سال ۸۹، کارشناس عمران فرمانداری از سال ۹۰، کارشناس مسول برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری از سال ۹۵، مسول حراست فرمانداری از ۹۴ تا کنون، کارشناس بازرسی وارزیابی و شکایات فرمانداری، دبیر کمیته های فنی، برنامه ریزی، بحران، پدافند غیر عامل از سال ۹۳ و مسول برگزاری دو دوره انتخابات ریاست جمهوری و مجلس را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است که پس از علیرضا قائدی، محمدکاظم قربانی و ابراهیم خرم، عبدالله تقی زاده چهارمین بخشدار بخش مرکزی این شهرستان از سال ۹۰ تاکنون است.

مهر

نظرات بینندگان