کد خبر: ۱۲۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۷ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
استاندار فارس در پیام نوروزی:

2578 طرح با اعتبار 5525 میلیارد تومان در سال 96 به بهره برداری رسید

تبادار در پیام نورزی گفت:در سال 96، تعداد 2578 طرح با اعتبار 5525 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که زمينه اشتغال و رشد اقتصادي را بيش از پيش فراهم كرد.
2578 طرح با اعتبار 5525 میلیارد تومان در سال 96 به بهره برداری رسیدبه گزارش شیرازه، اسماعیل تبادار استاندار فارس به مناسبت فرا رسیدن سال 1397 شمسی پیام نوروزی صادر کرد.

متن پیام استاندار فارس به شرح زیر است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز، پيام آور بهار طبيعت، سرآغاز طراوت دوباره عالم و نشانه قدرت خداوند در جهان هستي را به همه مردم شريف و عزيز استان فارس تبريك عرض ميكنم و از درگاه باري تعالي براي همگان آرزوي سلامتی سربلندي و بهروزي و موفقيت هاي هرچه بيشتر دارم.

آرزو ميكنيم در اين عيد باستانی که همه دل ها آماده مهرباني و بخشش است، خيرها و زيبايي ها به كشور و مردم ما رو بياورد و همه پليدي ها از اين خاك مهرآفرين دور گردد.

استان باستانی و كهن فارس به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع)، جايگاه حافظ و سعدي و گاهواره تمدن ایران زمین در سالي كه پشت سر گذاشتيم شاهد اتفاقاتي بزرگ و برجسته بود. برگزاري دو انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا از آن جمله می باشد و همچنين تلاش هاي اقتصادي مديران بخش هاي دولتي و خصوصي كه باعث حركت استان به سمت شكوفايي و توسعه هرچه بيشتر بود نويد آينده اي بالنده تر و زيباتر را مي دهد.

با توجه به اتخاذ راهبرد تحول اقتصادی و رویکرد توسعه گرا در سال 96، تعداد 2578 طرح با اعتبار 5525 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که زمينه اشتغال و رشد اقتصادي را بيش از پيش فراهم كرد و همچنین عملیات اجرایی تعداد قابل توجهی از طرح ها آغاز شده است که این روند با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد.

لازم مي دانم به پاس تمام همت ها و تلاش هاي همكارانم در پهنه مديريت استان مراتب سپاس خويش را به همه اين عزيزان ابراز داشته و از مردم خوب و عزيزم در استان پهناور فارس كه با همدلي و همراهي در تسهيل امور، ما را ياري مي كنند نيز سپاسگذاري نمايم.

اميدوارم كه در تداوم اين رخدادهاي اميدآفرين در پرتو رهنمودهاي مقام معظم رهبري و سياست هاي دولت تدبير و اميد در سايه همدلي، هم سويي، هماهنگي و انسجام همگان، سال 97 را سرشار از موفقيت هاي بزرگ و شيرين براي مردم استان فارس، رقم بزنيم.


نظرات بینندگان