کد خبر: ۱۲۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
نماینده ولی فقیه در استان فارس در پیامی نوروزی مطرح کرد:

بی خبری از حال محرومان گناه نابخشودنیِ ثروتمندان/ تلاش های مسئولان در سال 96 جهادی نبود/ جهاد کبیر لازمه اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: بسیاری از افراد در حاشیه شهر با محرومیت شدید و زیر صفر در حال زندگی کردن هستند و این برای ثروتمندان گناهی نابخشودنی است که در کنارشان افراد محرومی باشند و از آنان بی‌خبر باشند.
بی خبری از حال محرومان گناهی نابخشودنیِ ثروتمندان/ تلاش های مسئولان در سال 96 جهادی نبود/ جهاد کبیر لازمه اقتصاد مقاومتی
به گزارش شیرازه، نماینده ولی فقیه در استان فارس ضمن تبریک نوروز 97 به تمام ایرانیان، گفت: سالی 96 برای ملت ما سالی همراه با حوادث تلخ، سخت و شکننده بود؛ حوادثی که تمام ایرانیان را متأثر کرد، مانند حادثه کشتی سانچی یا اصابت هواپیما به کوه و غیره که امیدواریم به برکت اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) این حوادث تلخ دیگر برای امت ما اتفاق نیفتد.

آیت‌الله اسدالله ایمانی بیان کرد: سالی که سپری شد ادامه مباحث اقتصاد مقاومتی بود که چندین سال است رهبر معظم انقلاب مطرح کرده و مسئولان را به اجرای آن فراخواندند.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال و تولید که شاخصه اقتصاد مقاومتی است به آن وضعی که باید شکل بگیرد در سال 96 صورت نگرفت، گرچه مسئولان تلاشی‌هایی داشتند اما این تلاش‌ها جهادی نبود.

امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه حل شدن مشکل اشتغال نیاز به روحیه جهادی دارد، افزود: اقتصاد مقاومتی جهاد کبیر را می‌طلبد که دائماً مسئولان و متمکنان در حال تلاش باشند برای بالا بردن سطح اشتغال و ایجاد فضای تولید که امید است در سال 97 چنین چیزی را شاهد باشیم.

وی افزود: متمکنان، ثروتمندان، صاحبان قدرت و مال نظری هم به محرومان جامعه داشته باشند؛ رفت‌وآمد ایام عید باعث نشود که از همسایه فقیر و محرومان کنار شهر بی‌خبر باشیم و به آن‌ها سرکشی نداشته باشیم.

ایمانی اظهار داشت: بسیاری از افراد در حاشیه شهر با محرومیت شدید و زیر صفر در حال زندگی کردن هستند و این برای ثروتمندان گناهی نابخشودنی است که در کنارشان افراد محرومی باشند و از آنان بی‌خبر باشند درحالی‌که در این خصوص به آنان هشدار داده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در انتها گفت: در این عید باستانی، مردم را به صله‌رحم، از بین بردن کینه‌ها دشمنی‌ها در فامیل، رفع کدورت‌ها، پرداخت بدهی بدهکاران فامیل، وسیله آزادی زندانیان را فراهم کردن و سایر کارهای خیر دعوت می‌کنم.
نظرات بینندگان