کد خبر: ۱۲۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

خطوط تلفن ثابت در 90 درصد روستاهای کشور راه‌اندازی می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات مکلف است 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار را تا پایان امسال تحت پوشش خطوط ثابت قرار دهد.
به گزارش شیرازه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شامگاه جمعه در نشست مشترک با جمعی از مسوؤلان محلی داراب اظهار داشت: مشکل خطوط ثابت مجتمع مسکن مهر داراب و جنت شهر با سه هزار مشترک تلفن، از طریق برنامه‌ریزی و تعیین چارچوب حل شدنی است و مدیر مخابرات داراب می‌تواند این خطوط را برای ساکنان این منطقه دائر کند.

محمدجواد آذری جهرمی با تصریح اینکه در حوزه مخابرات ما به نفع مردم مطالبه می‌کنیم، بیان کرد: مدیران مخابرات باید پاسخگوی نیازهای مردم در حوزه ارتباطات و پوشش شبکه ثابت و سیار باشند و این موضوع مطالبه ما از سوی مردم است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: کم و کاستی‌های تجهیزاتی در حوزه مخابرات نباید خدمات‌رسانی مطلوب به مردم را تحت‌الشعاع قرار دهد.

آذری جهرمی اضافه کرد: چرا زمانی که مقرر بوده سه هزار خط ثابت دائر شود، کوتاهی شده و این برنامه به عنوان نیاز مردم، عملی نشده است.

وی خطاب به مدیر مخابرات داراب گفت: اصل موضوع این است که سرویس‌هایی که مخابرات باید برای مردم راه‌اندازی کند، ارائه نشده است.

وزیر ارتباطات اظهار داشت: سود مخابرات باید برای توسعه زیرساخت‌ها هزینه شود و بهتر است سهامداران  حداقل 50 درصد سود را برای زیرساخت‌ها نگه دارند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان