کد خبر: ۱۲۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس:

ارائه خدمات به بیش از 33 هزار مسافر نوروزی توسط جمعیت هلال‌احمر فارس/ پیوستن حدود 5هزار استان فارسی به کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای»

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ارائه خدمات به ۳۳ هزار و ۲۵۵ مسافر نوروزی در پست‌های ثابت ایمنی و سلامت این جمعیت خبر داد.

به گزارش شیرازه، فیض‌الله جعفری از ارائه خدمات به 33 هزار و 255 مسافر نوروزی در پست‌های ثابت ایمنی و سلامت این جمعیت خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا پایان روز شنبه 4 فروردین ماه جاری، جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر فارس، 16 هزار و 744 نقشه بین مسافران توزیع کردند.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 563 مسافر از فضاهای دوستدار کودک تعبیه شده در کنار پست‌های نوروزی در استان فارس بهره‌مند شده‌اند، افزود: تعداد بهره‌مندان از ایستگاه‌های سلامت نیز یک هزار و 178 مورد بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با بیان اینکه 4 هزار و 908 مسافر نوروزی در خیمه‌های نماز سازمان جوانان هلال احمر در نقاط مختلف استان، اقامه نماز کردند، خاطرنشان کرد: در همین مدت تعداد 18 هزار و 360 بروشور و 20 هزار و 225 مورد سایر محصولات بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

بنابراین گزارش، تاکنون تعداد 4 هزار و 908 تن در فارس به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوسته‌اند.


نظرات بینندگان