کد خبر: ۱۲۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
وزیر ارتباطات در فراشبند:

من خود را همشهری شما می دانم/تا پایان سال 97 کل روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پر سرعت مجهز خواهند شد

محمد جواد آذری جهرمی گفت: اگر احساس نا امیدی به مردم دهیم یکی از بال های نظام را از بین برده ایم و ما مسولین هم باید مشکلات را پیگیری میکند و اگر امروز زمان استراحت به شهرستان ها سفر می کنم این لطف نیست و وظیفه ماست.

به گزارش شیرازه،  صبح روز گذشته پنجم فرودین ماه اولین جلسه شورای اداری سال 97 با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تالار الغدیر فرمانداری فراشبند برگزار شد.

روح الله مزارعی سرپرست فرمانداری فراشبند در این جلسه از مشکلات تلفن های همراه، خطوط ثابت و اینترنت روستاها و شهرستان گزارشی ارائه نمود.

کورش کرمپور نماینده مردم شهرستان های فراشبند، فیروزاباد و قیروکارزین نیز گفت: امیدوارم در آینده هیچ گونه مشکلی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان فراشبند وجود نداشته باشد.

وی افزود: جاده فراشبند فیروزاباد دوسال لنگ ۳۰۰ متر است و امروز به اتفاق وزیر از آنجا عبور خواهیم کرد.

کرمپور خاطرنشان کرد: مشکل تکمیل جاده از ما نبوده و از انهایی است که این مسیر را انتخاب کردند و گنبد نمکی امروز مشکل بزرگ ما شده وگرنه ما میتوانستیم سریعتر جاده را تکمیل کنیم.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در روزهای تعطیل به زادگاش سفر کرده بود گفت: مایه افتخار است که امروز در شهرستان شما حضور دارم و با وجود شهدای بسیار از این شهرستان که عضو لشکر 33 المهدی جهرم می بوده اند خود را به قراری همشهری شما می دانم.

وی در رابطه با هیئت دولت وعوامل اجرایی کشور گفت: همه ما وقتی در رابطه با دولت صحبت می‌کنیم باید بدانیم همه ی اعضای اجرایی کشورجزء بدنه دولت هستند.

آذری جهرمی اضافه کرد: نظام بودجه ای کشور نظامی شفاف است و انتظارات و بضاعت کشور را می دانیم و تناسب بین امکانات و خواسته های مردم را مردم بخوبی می دانند.

وزیر ارتباطات در رابطه با جاده فراشبند فیروزاباد گفت: محاسبات اشتباه گنبد نمکی که قبلا شده درست است و ۳۰۰ متر دوسال مانده قابل قبول نیست و زمان برگشت با وزیر راه صحبت خواهم کرد ولی مهم این است که این جاده توسط این نظام ساخته شده.


جهرمی افزود: حس نا امیدی را باید از بین برد و این طبیعی است که مدیران یک شهرستان وقتی مسولی می اید مشکلات شهرستان را با غلظت زیاد تری بیان میکنند جهت گرفتن امکانات بیشتر ولی باید نگذاریم نا امیدی بین مردم ایجاد شود.

اگر احساس نا امیدی به مردم دهیم یکی از بال های نظام را از بین برده ایم و ما مسولین هم باید مشکلات را پیگیری میکند و اگر امروز زمان استراحت به شهرستان ها سفر می کنم این لطف نیست و وظیفه ماست.

جوان ترین وزیر کابینه دولت روحانی گفت: انتظار می رود جزء جزء دستاوردهای نظام و کشور را به مردم اعلام کنیم و انتقاد هم باید انجام گیرد ولی انتقاد با تخریب فرق دارد.

وی شیوه بیان مطلب توسط رئییس شورای شهر فراشبند را بسیار عامیانه وخوب خواند وگفت: از شیوه بیان مطالبات توسط رییس شورای شهر فراشبند خیلی خوشحال شدم.

آذری جهرمی افزود: توسعه هایی که در این دولت در این شهرستان انجام شده قابل تحسین است و باید بیشتر هم انجام گیرد چرا که مردم این منطقه برای نظام زحمت های زیادی کشیده اند.


وزیر ارتباطات حمایت از نماینده را جزء وظیفه خود دانست وگفت: من وظیفه دارم از نماینده حمایت کنم و نماینده هم این وظیفه را دارد که از وزیر حمایت کند و این اصلی ضروری است  جهت توسعه،و باید بدانیم انتقاد کردن دلیل بر عدم حمایت نیست بلکه خود انتقاد حمایت است.

وی در رابطه با برخی مشکلات شهرستان که به شرکت مخابرات باز می گردد گفت: مخابرات خصوصی است و خود مخابرات باید پاسخگو باشد و من نیز به عنوان نماینده شما باید پیگیر ان باشم و باید به تعهداتش عمل کند.

وی افزود: توسعه ی روستایی  را باید دولت انجام دهد، سوییچ مخابرات باید توسط خود آنها ابدیت و نوسازی شود نکه بیاید به وزیر بگوید.

وزیر اتباطات جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۷ همه ی قسمت های روستایی و جی اس ام را پوشش خواهیم داد و طی چهار سال قول داده ایم ۸۰ درصد روستاها را جهت نصب خودپرداز پوشش دهیم.


وی در رابطه با مطالبه رئیس شورای شهر مبنی بر قطع شدن فیبر نوری فراشبند کازرون پس از هر بارندگی گفت: فیبر نوری و قطع شدن آن را پیگیری میکنم و حتما باید حل شود.


وی در پایان گفت: تا پایان ۹۷ کل روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پر سرعت مجهز خواهند شد.


آذری جهرمی فراشبند

آذری جهرمی فراشبند

آذری جهرمی فراشبند

آذری جهرمی فراشبند

آذری جهرمی فراشبند

آذری جهرمی فراشبند

آذری جهرمی فراشبند

آذری جهرمی فراشبند

آذری جهرمی فراشبند

آذری جهرمی فراشبند


انتهای پیام/

برچسب ها: فراشبند ، فارس ، جهرمی ، اینترنت
نظرات بینندگان