کد خبر: ۱۲۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۷

طراحی گوشی هوشمند مخصوص کودکان +عکس

شرکت اسپانیایی Escudo Web گوشی هوشمندی مخصوص کودکان طراحی کرد که در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد.
به گزارش شیرازه، امروزه کودکان بر خلاف کودکان نسل قبل علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند دارند چرا که تقریبا عمده سرگرمی و اوقات فراغت آن‌ها با گوشی‌های پدر و مادرانشان پر می‌شود.

با این تفاسیر پس از مدتی کودکان گوشی مخصوص خود را از پدر و مادر خود طلب می‌کنند. اما قائدتا کودکان به دلیل سن پایین خود نمی‌توانند آزادانه از گوشی هوشمند و همه قابلیت‌های آن استفاده کنند.

در همین زمینه اخیرا شرکت اسپانیایی Escudo Web گوشی هوشمندی طراحی کرده است که مخصوص استفاده کودکان است. این گوشی PhoneKid نام دارد و از طریق یک نرم افزار به والدین این امکان را می‌دهد که همه امور فرزند خود را کنترل کنند و دسترسی‌های خاصی برای او قائل شوند.

این گوشی به هیچ وجه نمی‌تواند توسط کودک خاموش شود در نتیجه پدر و مادر می‌توانند محل دقیق کودکشان را از روی نقشه پیدا کنند. همچنین شماره پدر و مادر در بخش تماس‌های اضطراری یعنی SoS ذخیره خواهد شد و کودک می‌تواند در هر زمان و مکان با پدر و مادر خود تماس بگیرد.

همچنین درباره سیستم عامل این گوشی گفته می‌شود که نسخه‌ای خاص و شخصی‌سازی شده از سیستم عامل اندروید است که فعلا در مراحل پایانی به سر می‌برد.

منبع: مشرق
نظرات بینندگان