کد خبر: ۱۲۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۷

جزیره ای شدن بوانات، این بار تعطیلی بانک رفاه

شهرستان بوانات از سال 1374 به فرمانداری ارتقا یافت اما هنوز پس از گذشت 22 سال هنوز مردم درگیر نبود برخی ادارات و یا تعطیلی برخی نهادها هستند.

به گزارش شیرازه، شهرستان بوانات در شمال شرق استان فارس و هم مرز با استان یزد در سال 1374 با سابقه بیش از 80 ساله بخشداری به فرمانداری تبدیل شدو از آن روز مردم این شهرستان بر این باور هستند که دیگر برای وجود و حضور امکانات دولتی و خدمات، و ادارات ضروری و دغدغه ای نخواهند داشت.

 اما در اولین روز کاری سال 1397 وقتی مردم بوانات و مردم کشور عزیزمان در تعطیلات نوروزی و دید و بازدید یا مسافرت بسر می برند بانک رفاه شعبه بوانات باز نشد و کام مردم را تلخ کردند اینکه چرا چنین اقدامی در این ایام صورت گرفته را مسولان استانی می دانند و باید جوابگوی مردم باشند.

اما بانک رفاه شعبه بوانات با سابقه بیش از 20 سال اکنون بسیاری از مردم شهرستان امورات بانکی خود را در این شعبه انجام می دهند و طی این یکی دو روز که این شعبه باز نشده مردم علاوه بر آزرده خاطر شدن با هجمه ای سوالات و اعتراضات با ما رودرو شدند.

مردم بوانات امروز اید دارند که دکتر زارع نماینده پرتلاش مردم شهرستان رد مجلس شورای اسلامی و فرماندار مدیر و مدبر شهرستان به جد پیگیر بازگشایی این شعبه و مطالبات مردم در این زمینه هستند که خواسته ای به حق می باشد که با وجود فرمدانداری دیگر مردم خودشان پیگیر این امور نباشند.

هر چند که خبر ها از گوشه و کنار می رسد که فرماندار گرامی و نماینده محترم پیگیر بازگشایی بانک رفاه شعبه بوانات هستند اما مردم از آن بیم دارند که این شعبه نیز مانند بانک تجارت و بانک انصار دست مردم را در پوست حنا گذاشته یا باجه شوند و یا بکل تعطیل شوند.

منبع: حرف رسا

برچسب ها: بوانات ، رفاه ، فارس
نظرات بینندگان