کد خبر: ۱۲۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

از بانوی ملی پوش والیبال لارستان حمایت ویژه شود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید حمایت های ویژه از بانوی لارستانی عضو تیم ملی والیبال ایران صورت گیرد.

به گزارش شیرازه، جمشید جعفرپور در آیین تجلیل از فاطمه صبوری عضو لارستانی تیم ملی جوانان کشورمان که در تالار فرهنگیان لار برگزار شد با اشاره به اینکه این ورزشکار شایسته افتخاری برای لارستان و استان فارس است، افزود: خداوند بزرگ را شاکرم که یک بانوی لارستانی از شهر دهکویه پله های ترقی در عرصه ورزش را پیمود و با وجود امکانات اندک از دورترین نقطه کشور موفق به حضور در اردوی تیم ملی ایران شده است.

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وظیفه داریم در حد توان زمینه ایجاد فضاهای ورزشی را فراهم کنیم و برای کمک به استعدادهای درخشان ورزشی قدم های موثری برداریم تا ورزشکاران لارستانی در سطوح استانی و ملی افتخارآفرینی کنند.

وی با انتقاد از اینکه باید استعدادهای بیشتری از سطح شهرستان به جامعه ورزش کشور معرفی شوند، تاکید کرد: امیدواریم با تلاش های مستمر مسوولان و پیگیری کمبودهای ورزشی، ورزشکاران رشته های مختلف در منطقه لارستان به اردوهای تیم ملی راه یابند و هم چون فاطمه صبوری که از توان و ظرفیت بالای ورزشی برخوردار است، استعدادهای درخشان خود را شکوفا کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی احداث سالن اختصاصی بانوان را یکی از نیازهای ورزش لارستان دانست و گفت: در سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان لار، یکی از خواسته های ما از مسعود سلطانی فر احداث سالن اختصاصی بانوان بود که وزیر ورزش و جوانان به دلیل اینکه شروع ساخت پروژه های ورزشی منع قانونی دارد، دستور پرداخت بخشی از هزینه های احداث سالن اختصاصی بانوان در این شهرستان را به مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ابلاغ کرده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از هیأت والیبال لارستان و تمامی دست اندرکاران، تصریح کرد: اگر مسائل و مشکلاتی پیش روی فاطمه صبوری ملی پوش والیبال ایران است به ما اعلام کنند تا از طریق مسوولان مربوطه نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم.

جعفرپور با بیان اینکه تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان یکی از تیم های پرافتخار ایران است، یادآور شد: کمک به رشد ورزش بانوان و سلامت دختران جامعه لارستان امری بسیار ضروری است و امیدواریم بانوان ورزشکار این شهرستان آن چنان که شایسته لارستان است در کشور بدرخشند.

از بانوی ملی پوش والیبال لارستان حمایت ویژه شود

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ملی پوشان ورزش منطقه لارستان در رشته های کشتی، بدمینتون، تیراندازی و تیم های لیگ برتری هندبال، فوتبال و فوتسال در سطح استان و کشور اشاره کرد و افزود: وجود قهرمانان ملی پوش ورزش لارستان موجب معرفی هر چه بیشتر این شهرستان به کشور می شود بنابراین مسوولان باید حمایت ویژه از ورزشکاران ملی را مدنظر داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم فاطمه صبوری با ورزش و اخلاق معرف لارستان باشد، اظهار کرد: این بانونی شایسته لارستانی باید در کنار ورزش که عمر کوتاهی دارد، کسب علم و پرداختن به تحصیل در درجه های عالی را یکی از اهداف مهم زندگی خود بداند تا علاوه بر موفقیت در ورزش، در تحصیل نیز موفق ظاهر شود.

در پایان این همایش از سوی نماینده مردم لارستان، خنج و گراش، فرمانداری ویژه لارستان، شهرداری لار، شورای اسلامی شهر لار و دهکویه، هیأت والیبال لارستان، هیأت کشتی لارستان، باشگاه پارس مهر استان فارس، شرکت سایپا یدک استوار لار، خیرین ورزش دوست مسعود راستی لاری و مسعود ضاربی هدایای نفیسی به فاطمه صبوری تقدیم شد.

همچنین در این آیین، مسوولان، برخی از پیشکسوتان ورزش و خانواده فاطمه صبوری نیز از سوی هیأت والیبال لارستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع:  لادستان

برچسب ها: لارستان ، فرهنگی ، کمیسیون
نظرات بینندگان