کد خبر: ۱۲۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
وزیر کار در آئین کلنگ زنی ساختمان ادارای تأمین اجتماعی مُهر:

مُهری ها و لامردی ها اولویت استخدام پروژه های بزرگ منطقه هستند/در سال ۹۷ به ۴ هزار شغل در منطقه نزدیک خواهیم شد

وزیر کار در آئین کلنگ زنی ساختمان ادارای تأمین اجتماعی مُهر گفت: امید است که در سال ۹۷ با پروژه های در حال اجرای منطقه رقم اشتغال این دو شهرستان به حدود ۴ هزار نفر برسد که می تواند ۸۰ درصد مساله بیکاری این دو شهرستان حل کند.

به گزارش شیرازه، با حضور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی فارس، نماینده مهر ولامرد در مجلس، جمعی از مسئولان و مردم،کلنگ ساختمان اداری شعبه تامین اجتماعی شهرستان مُهر به زمین زده شد.

مهندس نباتی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی فارس در مراسم کلنگ زنی ساختمان اداری شعبه تامین اجتماعی شهرستان مهر گفت: این ساختمان اداری در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترکه از طرف شهرداری و بدون دریافت وجهی به سازمان تامین اجتماعی منتقل شده است عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ساختمان اداری شعبه تامین اجتماعی شهرستان مهر با مشارکت ۵۰۰ میلیون تومانی از منابع نفت و گاز و مابقی آن از طرف سازمان تامین اجتماعی تامین اعتبار می‌شود که با تفویض اختیار سازمان تامین اجتماعی به اداره کل استان، عملیات ساخت این ساختمان به زودی آغاز خواهد شد.



دکترعلی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم کلنگ زنی ساختمان اداری تامین اجتماعی شهرستان مهر با تبریک سال نو اظهارداشت: امید است که در سال نو همه مردم مهر زندگی شان بهتر و سال ۹۷ بهتر از سال گذشته برایشان باشد.

دکتر ربیعی درخصوص مجوز درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مهر گفت:درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی دارای ساختار و هیئت مدیره می باشد و نیاز به تامین اعتبار و بودجه است ، بررسی های لازم در مورد اختصاص درمانگاه تخصصی در سال جاری انجام خواهد شد که مردم راحت‌تر به خدمات دسترسی داشته باشند.

دکتر ربیعی ادامه داد:پیش از حضور در شهرستان مُهر،مسایل اشتغال مهر و لامرد در شورای اشتغال دو شهرستان در لامرد برنامه ریزی کردیم و بر اساس تعهد نامه و بخشنامه شورای اشتغال،مهری ها و لامردی ها اولویت استخدام پروژه های بزرگ ما هستند.

وی ادامه داد: امید است که در سال ۹۷ با پروژه های در حال اجرای منطقه رقم اشتغال این دو شهرستان به حدود ۴ هزار نفر برسد که می تواند ۸۰ درصد مساله بیکاری این دو شهرستان حل کند.

منبع:   عصر مُهر


برچسب ها: وزیر ، مهر ، فارس
نظرات بینندگان