کد خبر: ۱۲۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس خبر داد:

اسکان بیش از یک میلیون و 391 هزار نفر روز در مدارس فارس/ پیشتازی فارس در اسکان نوروزی فرهنگیان

حق شناس گفت: یک میلیون و 391هزار و 921 نفر در مدارس فارس اسکان داده شده اند و فارس طی پتح سال گذشته رتبه اول اسکان مهمانان نوروزی را داشته است.

به گزارش شیرازه، قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس گفت: استان فارس همچنان در اسکان نوروزی فرهنگیان در کشور پیشتاز است و تلاش می کنیم تا با ارائه خدمات مناسب به فرهنگیان عزیز سراسر کشور، این روند را تا پایان تعطیلات نوروزی حفظ کنیم.

غلامعلی حق شناس در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شیراز گفت: در سال گذشته برای تجهیز مدارس استان فارس حدود 36 میلیارد ریال هزینه شد که در این زمینه 36 هزارو 416 قلم جنس برای این مهم خریداری و بین مدارس توزیع شد.

وی گفت: استان فارس طی پنج سال گذشته همواره توانسته رتبه برتر کشور را در پذیرش واسکان مهمانان نوروزی در مدارس به خود اختصاص دهد و امسال نیز تا کنون این وضعیت ادامه دارد و تلاش می کنیم تا با ارائه خدمات مناسب به فرهنگیان عزیز سراسر کشور، این روند را تا پایان تعطیلات نوروزی حفظ کنیم.

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس در خصوص آخرین آمار اسکان مهمانان نوروزی گفت:تاصبح روز پنج شنبه 9 فروردین ماه تعداد 463 هزار و 974 نفر در قالب 128 هزار و 882 خانواده ودر مجموع 1میلیون و 391هزار و 921 نفر روز در مدارس واماکن متعلق به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شده اند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان