کد خبر: ۱۲۰۷۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۷

هنرمندانی که فرزندان خود را در خارج از کشور به دنیا آوردند + تصاویر

به تازگی چهره‌های مشهور هنری، ورزشی یا فرزندان دولتمردان و چهره‌های سیاسی برای به دنیا آوردن فرزند یا نوه خود به آمریکا سفر می‌کنند.
به گزارش شیرازه، به تازگی چهره‌های مشهور هنری، ورزشی یا فرزندان دولتمردان و چهره‌های سیاسی برای به دنیا آوردن فرزند یا نوه خود به آمریکا یا یکی از کشورهایی که قانون ارائه تابعیتشان براساس خاک و تولد در سرزمین‌شان اعطا می‌شود، سفر می کنند. هر از ‌چند‌گاهی اخباری از این دست را می‌شنویم و تصاویر به اشتراک گذاشته شده از این دو‌تابعیتی‌های کوچک که مزایایی را برای تابعیت پدر و مادرانشان هم فراهم می‌کنند، در شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم؛ ‌تلاش سلبریتی‌ها و ثروتمندان برای گرفتن تابعیت دوم از طریق تولد فرزند، اگرچه قابل‌تأمل، اما با معیارهای خود آنان قابل توجیه است.

‌پرونده‌ای که بخش مهمی از آن به فرزندان و نوه نتیجه‌های مسئولان وقت اختصاص می‌یابد. تلاش برای تابعیت از طریق تولد تلاش برای دریافت تابعیت کشورهای پیشرفته‌تر موضوعی است که در اغلب کشورهای دنیا وجود دارد و مختص ایرانی‌ها نیست به طور نمونه چینی‌ها هم تلاش می‌کنند تا بتوانند با تولد فرزندشان در کشورهایی مانند آمریکا یا کانادا که از اصل خاک برای ارائه تابعیت پیروی می‌کنند، تابعیت این کشورها را به دست آورند. این مسئله به خصوص در سال‌های اخیر در کشور ما هم به یکی از موضوعات لوکس خانواده‌های ثروتمند تبدیل شده است؛ در این گزارش به برخی از هنرمندان که فرزندان خود را در کشورهای دیگر به دینا آورده اند، می پردازیم :

 

بچه

فریبا نادری
فریبا نادری ماه‌های آخر بارداری را کانادا سپری کرد تا دخترش را در این کشور به دنیا بیاورد.

بچه

رضا قوچان نژاد و همسرش سروین بیات
خواهر ساره بیات سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی کشورمان پسر خودشان را در کشور هلند به دنیا آوردند. رضا قوچان نژاد با انتشار این عکس نوشت: بهترین روز زندگیمون ، مادر و نی نی حالشون خداروشکر خیلی خوبه… خدایا مرسی …

بچه

بن سان پسر بنیامین بهادری
اولین فرزند از همسر دوم و جدید بنیامین بهادری متولد شد بنیامین بهادری خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ در جشن تولد ۳۵ سالگی اش خبر از به دنیا آمدن فرزند دومش در آمریکا داد. بنیامین بهادری در شب تولدش با انتشار پستی از به دنیا آمدن فرزند پسرش در آمریکا خبر داد و نوشت :تا چند هفته آینده یه کوچولو به جمع خانواده ی ما اضافه میشه، خیلی دلم می خواست تو ایران به دنیا بیاد ولی دیدم مادرش تو آ مریکا راحت تره. هم خانواده اش پیشش هستن و هم خودش بزرگ شده اینجاست، دلش این طور خواست من هم گفتم چشم… بن سان بهادری پسر بنیامین بهادری خواننده مشهور کشورمان در ۲۷ مهر ۱۳۹۶ به دنیا آمد.

بچه

روناک یونسی
دومین فرزند روناک یونسی در کانادا به دنیا آمد محسن میری همسر روناک یونسی بازیگر کشورمان با انتشار عکس هایی خبر بدنیا آمدن فرزند دوم شان در کانادا را اعلام کرد. روناک یونسی ۳۶ ساله صاحب یک فرزند پسر شده است. روناک یونسی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: به دنیا آوردن فرزند برکتى است براى خانه، هدیه ای از بهشت. من شکرگزار پروردگارهستم براى دادن یک فرشته کوچک دیگر براى گرامى داشتن و عاشق بودن این زوج یک پسر دیگر نیز داشتند.

بچه

محسن تنابنده
فرزند محسن تنابنده در کانادا به دنیا آمد. محسن تنابنده  اسم نامی را برای پسرش انتخاب کرد،این بازیگر ۴۲ ساله با انتشار عکس و متنی خبر بچه دار شدنش را منتشر و از همسرش روشنک تشکر کرد.

محسن تنابنده نوشت: نامی جان - هدیه خداوند به من و همسرم- همسرعزیزم ازت ممنونم- پسرم تولدت مبارک

بچه

شیلا خداداد
فرزند دوم شیلا خداداد به دنیا آمد. او در صفحه خود به مناسبت این اتفاق اینگونه نوشت: تولد زیباترین هدیه خداوند است که مانند سروشی روح بخش به زندگی نور امید مى دمد خدایا سپاس از هدیه زیبایت شدیم چهارتا (اول فروردین نود و شش)

بچه

سام درخشانی
فرزند سام درخشانی بازیگر و همسرش عسل امیرپور در کانادا به دنیا آمده است.
سام درخشانی نوشت:
دخترم تمام حسای قبل از تو سوءتفاهم بود..
تو يه حس تازه ای..باورنكردنی و عجيب.. و البته بسيار زيبا
تولدت مبارك بركه خانم
اول از خدا... و دوم از همسر عزيزم، عشق زندگيم بابت اين هديه بی همتايی كه بهم بخشيدن ممنونم
دلم نيومد اين حس قشنگم رو با دوستام و همراهای عزيزم(واقعی ها) تقسيم نكنم...
اميدوارم كه تو زندگی همتون اتفاقای خوب بيافته و خوشبخت باشين
تولد:٢٢–٩-١٣٩٦ چهار شنبه ساعت ٣ صبح

بچه

بهنام صفوی
بهنام صفوی خواننده 34 ساله کشورمان که چند سالی است با بیماری خود مبارزه می کند, سال 96 از به دنیا آمدن پسرش خبر داد.
این خواننده, نام سام را برای پسرش انتخاب کرده است.
بهنام صفوی نوشت:
لذت پدر بودن
سام عزیز خوش اومدی

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
0
خیلی دور نیست
یه روزی که بچه هاشون شرمنده میشند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
0
اینها کسانلی هستنند که.جلو دوربین دم ایران میزنند 
Bahador Afsharnaderi
United States of America
جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
0
مفتخرم دروطنم بدنیا اومدم.توان مالی"اعتباری"شغلی و تخصصی کافی همدارم.ازنادرشاه-رضاقلی بیک..... تا امیرافشارنادری پدرم هجدهمین فرزندنادرشاهم.چه افتخاری بالاترازین.عار دارم ازین لوس بازیها.ازرجال هم بگین؟؟!بدنیست