کد خبر: ۱۲۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان نی ریز مطرح کرد؛

پلنگان، آبشار تارم، بیدبخون، بهرام گور و تنگ بوخون مقصد مسافران در نی ریز

پلنگان، آبشار تارم، بیدبخون، بهرام گور، تنگ بوخون و دیگر جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان نی ریز مقصد مناسب مسافران در روز سیزدهم فروردین می باشد.
به گزارش شیرازه، تفرجگاه های نی ریز مقصد مناسب مسافران در روز سیزدهم فروردین می باشد.

امیرنیکونژاد مسوول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت : مسافران نوروزی در مسیر بازگشت به شهر مبدا خود، تفرجگاه های نی ریز از جمله ، پلنگان، آبشار تارم، بیدبخون ، بهرام گور، تنگ بوخون و دیگر جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهرستان را برای تفریح و تفرج در روز سیزدهم فرودین انتخاب نمایند .


این مقام مسوول ادامه داد: با توجه به تعدد مناطق تفریحی و تفرجگاههای نی ریز مسافران یکی از به یاد ماندنی ترین اوقات خود را در جاذبه های این شهرستان تجربه می کنند.


نیکونژاد گفت: شهرستان نی ریز در نوروز 96 بیش از 30 برنامه فرهنگی برنامه ریزی و برای مسافران اجرا کرده است که با استقبال آنها مواجه شد.


دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان نی ریز  ادامه داد: مسابقات فرهنگی از جمله برنامه هایی است که در طول ایام نوروز با شرکت مسافران در ستاد تسهیلات نوروزی برگزار شد و با توجه به نظر میهمانان شرکت کننده، علت توقف آنها در نی ریز برنامه های فرهنگی و مسابقات جذاب و ابتکاری این منطقه بوده است.


وی بیان کرد: ستاد تسهیلات نوروزی نی ریز در روز طبیعت در تفرجگاهها نیز به اجرای برنامه می پردازد.


نیکونژاد افزود: برنامه های فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی در روز طبیعت جهت میهمانان نوروزی و شهروندان نی ریزی با همکاری نهادهای فرهنگی و با هدف جهت دهی به این تفریح و گردش اجرا می شود.

مسوول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نی ریز در پایان اظهار کرد: توزیع بسته های فرهنگی از جمله برنامه های شهرستان نی ریز در روز طبیعت است که در تفرجگاه های طبیعی این شهرستان انجام می شود.


نبض نی ریز
نظرات بینندگان