کد خبر: ۱۲۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد؛

واردات بی‌رویه معضل بزرگ اقتصادی کشور/ لزوم توجه رسانه‌ها به شعار «حمایت از کالای ایرانی» در طول سال

نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری بر توجه رسانه‌ها به شعار سال در حمایت از کالای ایرانی در طول سال 97 تأکید کرد.
به گزارش شیرازه، آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری با تأکید بر حمایت رسانه‌ها از تولید داخل و لزوم پرداختن به آن اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی نباید منحصر به ایام خاصی شود بلکه در طول سال رسانه‌ها می‌توانند با برنامه‌ها و گزارش‌های مختلف، این موضوع را رصد کنند.

وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند با معرفی کالاهای باکیفیت ایرانی و کارآفرینان برتر کشور سهم قابل‌توجهی در تحقق شعار سال 97 داشته باشند.

کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود واردات بی‌رویه را از معضلات بزرگ اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل استقلال و اقتدار کشور، حمایت از تولیدکننده داخلی و کالای ایرانی است که اثرات بسیاری بر میزان اشتغال و رفع بیکاری جوانان دارد.

این استاد دانشگاه شیراز تصریح کرد: قوی کردن تولید داخلی بی‌گمان در کاهش تأثیر تحریم‌های ظالمانه نیز مؤثر خواهد بود، ضمن اینکه روحیه نشاط را در مردم تقویت می‌کند.

وی افزود: از مسؤولان ذی‌ربط نیز انتظار می‌رود که با جلوگیری از واردات بی‌رویه کالای خارجی به کشور، از تولید داخل حمایت کنند.

کلانتری همچنین گفت: افزودن بر کیفیت کالای داخلی و تعصب مردم بر خرید آن دو مقوله‌ای است که باید تولیدکنندگان و رسانه‌ها بر آن تأکید بورزند تا درمجموع رغبت مردم برای خرید کالای ایرانی افزایش یابد.

فارس
نظرات بینندگان