کد خبر: ۱۲۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد کازرون:

در این برهه زمانی کشور ، اقتصاد جزو مهم ترین مسائل است/حمایت از کالای ایرانی یکی از راهکار های مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

با توجه به نام گذاری سال جدید از سوی معظم له با مزمون حمایت از تولید ملی باید عزم خود را جزم کرده و با تمامی قوا به حمایت از کالای ایرانی پرداخت.
بهگزارش شیرازه، لیلا دهقان، جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد کازرون با اشاره به انتخاب شعار "حمایت از کالای ایرانی" توسط رهبری در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال جدید از سوی معظم له با مزمون حمایت از تولید ملی باید عزم خود را جزم کرده و با تمامی قوا به حمایت از کالای ایرانی پرداخت.

وی گفت: عده ای شعار "من آریاییم" سر می‌دهند که وا مصیبتا اقتدار و عزتم  نکند خدشه دار شود بسم الله اقتدار و عزت در دست توی ایرانی‌است.

این فعال دانشجویی با اشاره به اهمیت اقتصاد در این برهه زمانی گفت: با توجه به اینکه اقتصاد کشور که امروزه بیش از هر زمانی همه را متوجه خود کرده است حمایت از کالای ایرانی می‌تواند یکی از راه کارهای  مقاومت اقتصادی باشد ،دشمن از هر سمت و سوی برای از پا درآوردن ایران و ایرانی استفاده می‌کند خواه این مسیر، مسیر فرهنگی باشد که تفکرات مردم را نشانه می‌رود خواه اقتصادی که زندگی روز مره و مادی مردم را درگیر می‌کند و با اعمال این فشار ها دشمن می‌خواهد به اهداف شومش برسد که هدفی جز سلطه و غلبه بر ملت ندارد.

دهقان در ادامه تصریح کرد: با توجه به این که رهبری همیشه یک قدم از تفکرات دشمن جلوتر هستند حمایت از تولید ملی را مطرح کردند ،حمایت از تولید داخلی می‌تواند بسیاری از مشکلات ما از قبیل بیکاری، واردات بی رویه، وابستگی به برخی کشورها و حتی برخی از تحریم ها را خنثی کند و این
امر جز با همت، پشت کار ، جلو گیری از قاچاق، همکاری مسئولین و مردم میسر نمی‌شود.

جانشین خواهر دانشکده علوم پایه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در ادامه بیان کرد: ان شاالله در این راه پیروزمیدانه عبور از تحریم ها  ،فشار ها ، و همه سختی ها با ولایتمداری و نیروی ایمان باشیم باید توجه داشت که با دوستی با دشمن پیروزی حاصل نمی شود  چرا که وعده خداوند حق است  چنانچه در  ایه 52 ،سوره مائده میفرماید گروهی منافق را که دلهاشان ناپاک است خواهی دید که در (راه دوستی) ایشان می‌شتابند و می‌گویند: ما از آن می‌ترسیم که (در گردش روزگار) مبادا آسیبی از آنها به ما رسد. باشد که خدا فتحی پیش آورد و یا امری دیگر از طرف خود، تا منافقان از آنچه (به نفاق) در دل نهان کردند سخت پشیمان شوند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در پایان گفت: پس با توکل به خدا و پیروی از ولی امر مسلمین به حمایت از کالای ایرانی میپردازیم تا از وابستگی به بیگانه خارج شده و اقتدار ایران و ایرانی  را حفظ کنیم ،فراموش نکنیم که حمایت از کالای ایرانی یک تکلیف است به تکلیف خود برسیم قبل از ان که دشمن به تکلیف ما رسیدگی کند.
کازرون خبر
نظرات بینندگان