کد خبر: ۱۲۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۷

استقبال کودکان از کتاب «حسنی میاد به نی ریز»

دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان نی ریز از استقبال کودکان و نوجوان از کتاب حسنی میاد به نی ریز خبرداد.
به گزارش شیرازه، میر نیکونژاد دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت : کودکان  و گردشگران از بنر کتاب قصه حسنی میاد به نی ریز در دفتر اطلاعات گردشگری واقع در پارک ورودی شهر ستان نی ریز استقبال نمودند.


این مقام مسوول افزود: کتاب قصه حسنی میاد به نی ریز به همت حمیدرضا هادی و اشعار خوب آرزو حقیقی و به کوشش نمایندگی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نی ریز چاپ گردیده و  با هدف آشنایی کودکان با جاذبه های تاریخی ، طبیعی ، علما ، صنایع دستی و سوغات شهرستان در قالب شعر بصورت  کتاب چاپ و بنر آن تهیه و در کنار دفتر اطلاعات گردشگری نصب گردیده که مورد استقبال کودکان و گردشگران کوچک قرار گرفته است.


نیکونژاد  ادامه داد: راهنمایان گردشگری از طریق اجرای برنامه های شاد و مفرح  با گردشگران کوچک ارتباط صمیمی  و دوستانه برقرار نموده  و اطلاعات گردشگری ، صنایع دستی و تاریخی را به آنها انتقال می دهند .  


دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر همچنین گفت : خواندن این کتاب برای کودکان جالب و جذاب است و باعث گردیده کودکان به همراه خانواده از طریق راهنمایان گردشگری در دفتر اطلاعات  گردشگری سوالات خود را در حوزه های گردشگری ، صنایع دستی و سوغات شهرستان تکمیل نمایند.


وی در پایان گفت: توجه به نقش سفر در یادگیری کودکان می‌تواند ابزار توانمندی در اختیار کسانی قرار دهد که وظیفه خطیر آموزش کودکان را برعهده دارند، این ابزار می‌تواند در کنار سایر روش‌های آموزشی در جای مناسب خود به خدمت درآید.



نبض نیریز

نظرات بینندگان