کد خبر: ۱۲۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷

رشد 11 درصدی مصرف بنزین در فارس/ مصرف ۸۳ میلیون لیتر بنزین در ایام نوروز

مجموع مصرف بنزین استان فارس از اول فروردین تا پایان روز ۱۳ فروردین ۹۷ با رشد ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۸۳ میلیون لیتر رسید.
به گزارش شیرازه، امیر بنی کریمی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: در ۱۳ روز تعطیلات نوروزی در مجموع ۸۳ لیتر با متوسط روزانه شش میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر در استان فارس مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر از رشد ۱۱ درصدی برخورددار است.

وی افزود: این میزان افزایش در شهر شیراز ۱۳ و ۲ دهم درصد است.

کریمی ادامه داد: بیشتر آمار مصرف بنزین در این مدت با رقمی معادل هفت میلیون و ۲۵۰ هزار لیتر که یک رکورد محسوب می‌شود مربوط به روز پنجم فروردین ماه سال جاری، و کمترین مقدار مربوط به ۱۳ فروردین با رقمی معادل چهار میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر مربوط می‌شود.

وی اظهار کرد: میانگین مصرف روزانه نفت و گاز در این دوره با حدود ۲۹ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر رسید.

کریمی گفت: سال گذشته در مدت یاد شده ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز مصرف شده بود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس تصریح کرد: بر همین اساس بیشترین مقدار مصرف گاز هشتم فروردین با سه میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر و کمترین مقدار مصرف با رقم یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر مربوط به روز دوشنبه ۱۳ فروردین است.

استان فارس دارای ۸۰۴ باب نقطه عرضه فعال است و ٢۶٧ باب آن جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی با ۳۰۰ نازل و ١۴١ باب جایگاه cng با ۷۶۳ نازل در استان فعال است و فعالیت سوخت رسانی را انجام میدهند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان