کد خبر: ۱۲۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷

افزایش سهمیه حج تمتع استان فارس/ مردم مراقب ویزاهای جعلی و غیرمجاز عتبات باشند

رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به اینکه امسال کاروان‌های حج تمتع استان فارس به 26 کاروان افزایش یافته است، اظهار داشت: سهمیه استان فارس برای حج امسال بیش از 3 هزار و 600 نفر است.

به گزارش شیرازه، علیرضا زینلی رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به اینکه امسال کاروان‌های حج تمتع استان فارس به 26 کاروان افزایش یافته است، اظهار داشت: سهمیه استان فارس برای حج امسال بیش از 3 هزار و 600 نفر است. 

وی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع برای ثبت نام به دفاتر زیارتی حج و زیارت مراجعه کنند، گفت: کسانی که تا تاریخ 30 دی ماه سال 85 ودیعه‌گذاری کردند برای ثبت نام و تکمیل شرایط سفر خود می‌توانند اقدام کنند که باید به دفاتر مجاز خدمات زیارتی یا سایت  https://reserve.haj.ir مراجعه کنند. 

مردم مراقب ویزاهای جعلی و غیرمجاز عتبات باشند

رئیس حج و زیارت استان فارس درباره عتبات نوروزی افزود: امسال در ایام نوروز پروازهای عتبات استان فارس از یک پرواز به 2 پرواز افزایش یافت که تلاش می‌شود این رویه در طول سال نیز مستمر باشد. 

زینلی درباره کاروان‌های زمینی در نوروز نیز بیان کرد: در ایام نوروز کاروان‌های زمینی از 3 کاروان به 12 کاروان در روز افزایش یافت و تمام درخواست‌های مردم برای سفرهای زمینی محقق شد. 

وی با تاکید بر اینکه مردم برای سفر عتبات حتما به دفاتر مجاز خدمات زیارتی مراجعه کنند، عنوان کرد: برخی از سودجویان از احساسات مردم سوءاستفاده کرده و با ویزاهای جعلی و غیرمجاز مردم را فریب می‌دهند. 

رئیس حج و زیارت استان فارس از برخورد دولت عراق با دارندگان ویزاهای جعلی و غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: مردم باید مراقب باشند و برای ثبت نام عتبات تنها به دفاتر مجاز خدمات زیارتی که نام آنها در سایت حج و زیارت است، مراجعه کنند. 

تسنیم

نظرات بینندگان