کد خبر: ۱۲۰۸۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷

حسینی سکاندار شرکت گاز فارس شد/ هزار روستای فارس فاقد گاز هستند

غلام عباس حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس شد.
به گزارش شیرازه، پیش از ظهر امروز چهارشنبه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز فارس برگزار شد که در این مراسم غلام عباس حسینی به عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان فارس معرفی شد.

مدیرعامل سابق شرکت گاز استان فارس در این مراسم گفت: در سال ۹۲ با کمبود شدید نقدینگی مواجه بودیم و هرکاری که انجام شد با تلاش همگان بود و در طی ۱۰ ماه اول سال گذشته بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه انجام شد.

هوشنگ محمدی افزود: امروز ۳۰۰ میلیارد تومان طلبکار وزارت نفت هستیم و حدود ۶۰ میلیارد تومان نیز بدهکار به پیمانکاران هستیم.

محمدی تاکید کرد: ۱۰۰۰ روستای فارس فاقد گاز است که ۷۰۰ روستا در حال گاز رسانی است و ۳۰۰ روستای باقی مانده نیز به هیچ عنوان مشمول نیستند و از ۱۳ شهر نیز ۱۲ روستا در حال انجام گازرسانی است.

عنایت الله رحیمی معاون عمرانی استاندار فارس در این مراسم گفت: ویژگی های مختلفی لازم است که یک مدیر در کار خود موفق باشد که در این راستا مدیرعامل سابق گاز فارس تمامی ویژگی ها را داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تلاش مجموعه گاز استان فارس با حمایت های وزارت نفت نیز همراه بود و امروز شاهد موفقیت های این مجموعه در کشور هستیم.

معاون استاندار فارس یادآور شد: طی چهار سال گذشته در حوزه گازرسانی بیش از ۴۰ سال قبل کار انجام شد و این فعالیت مسئولیت مدیرعامل جدید شرکت گاز را سنگین می کند.

بر اساس گزارش ها حسینی متولد 46 و دارای فوق‌لیسانس مدیریت اجرایی و مدیریت استراتژیک از دانشگاه علوم و تحقیقات است و در کارنامه خود مدیرعاملی شرکت گاز استان بوشهر با رتبه‌‌ C، رئیس تعمیرات الکترونیک و مخابرات و ابزار دقیق پتروشیمی رازی و رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان بوشهر را دارد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
احمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
0
یواش یواش با امدن استانداربوشهری مدیران بوشهری جای مدیران فارس را میگیرند..این در حالی است که هیچ مدیر فارسی امکان حضور در بوشهر را ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
0
سلام
قدم هرچه بوشهری روی سر چشم ما انشالله استان پهناور فارس هم شایستگی قصبه (مستعمر و الحاق) به استان بزرگ و مدیر خیر بوشهر بشود انشالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
0
غلامعباس کارش درسته