کد خبر: ۱۲۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۷

به وقت شام و لاتاری پرفروش‌ترین فیلم در شیراز

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به اینکه برنامه سینماهای شیراز تا پایان فروردین بدون تغییر است، گفت: فیلم « به وقت شام» بیشترین مخاطب را در میان اکران‌های نوروزی شیراز داشته است.
به گزارش شیرازه، رسول شهابیان مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به استقبال مردم این شهر از اکران‌های نوروزی اظهار داشت: فیلم‌هایی که برای اکران نوروزی در نظر گرفته شده بود بدون تغییر تا پایان فروردین ماه در سینماهای شیراز اکران می‌شود. 

وی با بیان اینکه استقبال از فیلم‌ها نسبت به سال گذشته در وضعیت یکسانی قرار داشت، گفت: فیلم « به وقت شام» بیشترین مخاطب را در میان اکران‌های نوروزی شیراز داشته است، این ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در سینما پیام اکران می‌شود. 

شهابیان با بیان اینکه پس از « به وقت شام»، « لاتاری» بیشترین مخاطب را در شیراز داشته است افزود: فیلم سینمایی لاتاری به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان و  تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی روایت دو جوان است که رویای مشترک برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا را در سر دارند، این فیلم در سینما سعدی اکران می‌شود. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس بیان کرد: فیلم «مصادره» دیگر فیلم نوروزی است که در سینما ایران اکران شد، این فیلم به کارگردانی مهران احمدی روایت اسماعیل، مسئول خرید ساده‌لوح و کم خرد ساواک است که تاوان اشتباهات خود را می‌دهد. 

وی با بیان اینکه فیلم لونه زنبور در سینما فلسطین اکران می‌شود، عنوان کرد: "لونه زنبور" فیلمی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است که  داستان دو سارق خرده‌پا را روایت می‌کند که با تحویل گرفتن جعبه‌ای وارد ماجرایی بزرگ می‌شوند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس تصریح کرد: فیلشاه آخرین فیلم نوروزی است که در سینما شیراز اکران می‌شود، این فیلم تنها انیمیشن سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر بود. 

تسنیم

نظرات بینندگان