کد خبر: ۱۲۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۷

تشکیل کارگروه تخصصی توسعه فعالیت‌های اقتصادی فارس و قطر

‌به دنبال اعزام هیئت اقتصادی استان فارس به قطر و تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیران و فعالان اقتصادی طرفین، کارگروه تخصصی توسعه‌ی فعالیت‌های فارس و قطر ایجاد شد.
تشکیل کارگروه تخصصی توسعه فعالیت‌های اقتصادی فارس و قطر
به گزارش شیرازه، به دنبال اعزام هیئت بلند پایه‌ی اقتصادی استان فارس به قطر و تشکیل جلسه مدیران و فعالان اقتصادی فارس و قطر مقرر شد تا کارگروه ویژه‌ای با هدف بررسی و امکان سنجی پروژه‌ها و معرفی توانمندی‌های طرفین در توسعه فعالیت‌های اقتصادی تشکیل شود.

این کارگروه تلاش می‌کند طی یک هفته نقاط اشتراک را شناسایی کرده و برای همکاری دو طرفه به نمایندگان استان فارس و کشور قطر اعلام اعلام کند.

محمدصادق حمیدیان نایب رئیس اول اتاق بازرگانی شیراز به نمایندگی از پارلمان بخش خصوصی و یدالله رحمانی معاون استانداری فارس به نمایندگی از بخش دولتی به عنوان نمایندگان استان فارس در کارگروه تخصصی توسعه‌ی فعالیت‌های فارس و قطر حضور خواهند داشت.

این گزارش حاکی است که صبح پنج‌شنبه 16 فروردین اولین جلسه‌ی این کارگروه تشکیل شده است.

براساس این گزارش، پیش از این جلسه‌ای با حضور استاندار فارس، سفیر ایران در قطر، اعضای هیئت تجاری اعزامی از فارس و مدیران سازمان توسعه‌ی زیرساخت‌های قطر‌ برگزار شد.

در این جلسه استاندار فارس با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت‌های اقتصادی بر گسترش حضور شرکت‌های فنی و مهندسی و پیمانکاران برتر ایرانی در پروژه‌های قطر تاکید کرد که با استقبال مسئولان کشور قطر روبرو شد.

انتهای پیام
نظرات بینندگان