کد خبر: ۱۲۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله شیراز:

تحقق شعار امسال نیازمند یک گفتمان ملی دارد/ تولید ملی بحث جناح بندی های سیاسی نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله شیراز: حمایت از کالای ایرانی نیازمند به یک گفتمان و وفاق در مسئولین و جناح بندی ها دارد، تولید ملی و حمایت از کالای وطنی جناح بندی های سیاسی نیست همه آحاد وظیفه داریم.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام ابراهیم مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله شیراز صبح امروز در دیدار نوروزی کارکنان و فرماندهان حوزهای بسیج سپاه ناحیه ثارالله با اشاره به سخنان رهبر انقلاب طی چند سال متوالی بعد اقتصادی در نامگذاری سال ها متذکر شده اند، گفت: حمایت از کالای ایرانی نیازمند به یک گفتمان و وفاق در مسئولین و جناح بندی ها دارد، تولید ملی و حمایت از کالای وطنی جناح بندی های سیاسی نیست همه آحاد وظیفه داریم.

وی خاطر نشان کرد: رسانه ملی، نهاد های دانشگاهی و آموزش و پرورش در نهادینه کردن تحقق شعار امسال نقش بسزایی دارند، سوال است که چقدر دانش آموزان تولیدات داخلی از نزدیک واحدهای تولیدی و کارخانه ها را دیده اند!

حجت الاسلام مصطفوی اظهار داشت: کیفیت تولید لازمه تحقق و الگو شدن کالاهای ایرانی است ودر همین مقوله عدم نظارت و برخورد باعث بی اعتمادی مردم به تولیدات داخل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثاراله شیراز گفت: تقارن سال جدید با ماه رحمت و بندگی خدا رجب المرجب،آغاز سال معنوی خوبی است که مشکلات  جامعه برطرف شود.
نظرات بینندگان