کد خبر: ۱۲۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
فرمانده سپاه استهبان:

خرید کالای خارجی دارای نمونه داخلی در سپاه استهبان ممنوع شد

فرمانده سپاه استهبان از مصوبه این ناحیه برای خرید کالاهای ایرانی خبر داد و گفت: ما باید فرهنگ خرید از کالای ایرانی را تبلیغ کنیم و از امروز باید خرید کالای ایرانی به عنوان یک کار جهادی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه ناحیه استهبان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی از مقوله هایی که از اول انقلاب تا امروز دشمن دست روی آن گذاشته است و به واسطه آن انقلاب اسلامی را زیر فشار قرار داده است بحث اقتصاد است.این حربه در زمان حضرت محمد(ص) نیز وجود داشت که پیامبر اسلام و مسلمانان را داخل شعب ابی طالب محاصره اقتصادی کردند و به واسطه این حربه می خواستند آنان دست از دینشان بردارند.

وی افزود: در عرصه نظامی و امنیتی نفوذ ناپذیر شده ایم، در عرصه فرهنگ نیز فرهنگ غنی دینی و ملی ما حرف برای گفتن دارد اما در عرصه اقتصادی ما آسیب پذیر شده ایم و دشمن هم دارد از این آسیب استفاده می کند و نارضایتی مردم را دنبال می کند تا ملت را از بدنه انقلاب جدا کند؛ ما باید در این زمینه بصورت جدی تر وارد شویم.

احمدی گفت:ما باید امنیت اقتصادی را در کشور ایجاد کنیم که این مقدمه امنیت کامل سیاسی و استقلال کشور خواهد شد.امروز یکی از عمده ترین علل نقطه ضعف ما در بحث اقتصاد،نگاه غلط عده ای از مسئولین به اقتصاد غرب است که فکر می کنند با نگاه به داخل نمی شود مشکلات اقتصادی را حل کرد.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان خاطر نشان کرد: از امروز مصوب می گردد که تمام قسمت های سپاه استهبان، از خرید کالاهای خارجی دارای نمونه داخلی خودداری کنند.

وی بیان داشت:ما باید فرهنگ خرید از کالای ایرانی را تبلیغ کنیم؛ البته باید کالای داخلی نیز مرغوب و قابل استفاده تولید شود؛ ما نیز  باید خرید کالای ایرانی را به عنوان یک کار جهادی در دستور کار قرار دهیم.

منبع: سته بان

برچسب ها: سته بان ، فرمانده ، فارس
نظرات بینندگان