کد خبر: ۱۲۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شیراز برگزار می شود؛

برگزاری هفته سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری هفته سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری خبر داد.
به گزارش شیرازه، نیما زارع رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری هفته سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز خبر داد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در اردیبهشت‌ماه سال 87 طی سفری به استان فارس داشتند، شیراز را سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران نامگذاری کردند که این افتخار بسیار بزرگی برای مردم این دیار محسوب می‌شود لذا بنا داریم تا این عنوان را گرامی بداریم.

زارع عنوان کرد: هفته سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز در نیمه اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد که در آن برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی متناسب و در شأن و جایگاه حرم سوم برگزار خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ما باید تلاش کنیم تا محور تمام فعالیت‌های فرهنگی استان فارس و به خصوص شهر شیراز را حرم سوم اهل بیت(ع) یعنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) قرار دهیم و از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی بر لزوم تقویت هنر تعهدمدارانه و انقلابی که موجب ترویج اصول و ارزش‌های اسلامی می‌شود، تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان