کد خبر: ۱۲۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
با حکم تولیت آستان مقدس شاهچراغ:

رئیس دارالشفای شاهچراغ منصوب شد

با حکم حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت معظم آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، دکتر سیاوش فیروزی نژاد به سمت رئیس دارالشفای آستان مقدس شاهچراغ(علیه السلام) منصوب شد.
به گزارش شیرازه،  آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب در دیدار دکتر فیروزی نژاد با ایشان اظهار داشتند: به برکت خاندان نبوت علیهم السلام و حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام این امامزاده بزرگوار و عظیم الشان و شهید دودمان رسالت، مرکز دارالشفا نسبت به گذشته ساماندهی بهتری شده و اهداف بالاتری مدنظر است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری  بیان کردند: به لطف باری تعالی زمینه فراهم است تا درمانگاهی در شان حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) و برادر بزرگوارشان حضرت سید میرمحمد بن موسی الکاظم(ع) دایر شود که این زمینه مساعد با قبول زحمت توسط دکتر ایمانیه به عنوان رییس هیئت امنای دارالشفا محقق شد که این استمرار خدمات ایشان به زائران حرم مطهر در دوران ریاست بر دانشگاه علوم پزشکی است. فعالیت کسی که هر روزش با زیارت حضرت شاهچراغ(علیه السلام) آغاز می شده و پرداختن به برنامه ها با استعانت از حضرتش بوده برای همه الهام بخش و درس آموز است ضمن این که تلاش همه کارکنان و مدیریت آقای مرتضی هادی در سمت سرپرست دارالشفا در این زمینه موثر بوده و تجارب ایشان همچنان کارگشا خواهد بود.

قائم مقام جامعه روحانیت شیراز خطاب به دکتر فیروزی نژاد تصریح کردند: هم بر حسب قانون و هم از لحاظ این که همفکری ها و تبادل های لازم در سطح بیشتری صورت بگیرد در سمت ریاست دارالشفای حرم مطهر فعالیت خواهید کرد که امیدواریم زمینه ارتقای دستاوردها و افزایش کمی و کیفی خدمات را در پی داشته باشد.

لازم به ذکر است دکتر سیاوش فیروزی نژاد، سوابقی همچون جانشین علمی سازمان بسیج دانشجویی کشور، معاونت درمان بهداری و همچنین مدیریت امداد پزشکی بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران و مسئولیت های مختلف در حوزه های دانشگاهی و درمانی را در کارنامه خود دارند.
نظرات بینندگان