کد خبر: ۱۲۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
در روز ارتش صورت می گیرد؛

برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی به مناسبت عید سعید مبعث

معاون شهردار شیراز از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت عید سعید مبعث و روز ارتش خبر داد و گفت: همواره مردم از این برنامه‌ها استقبال گسترده‌ای دارند.
به گزارش شیرازه، ابراهیم گشتاسبی راد معاون شهردار شیراز گفت: این پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه 24 فروردین ماه ساعت 7 صبح در بلوار شهید چمران از مقابل بیمارستان شهید چمران آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سبک زندگی ورزش محور باید در جامعه توسعه و ترویج یابد، بیان کرد: همایش های پیاده روی ازجمله ورزش های همگانی است که همواره مورد توجه شهروندان بوده واین امربارها با حضورچشمگیرآنها به اثبات رسیده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز هدف از برگزاری اینگونه برنامه ها را ترویج ورزش وتندرستی بین شهروندان وخانواده ها بیان کرد واظهارداشت: توانمندسازی افراد درفعالیت های اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی وهمکاری درحوزه مدیریت شهری ازدیگراهداف برگزاری پیاده روی های خانوادگی می باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های ورزشی همگانی مانند پیاده‌روی و کوهپیمایی که امکان حضور بیشتر شهروندان در این برنامه‌ها را فراهم می‌کند سبب تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در راستای تحقق زندگی ورزش محور در جامعه و به دنبال آن افزایش سلامتی و تندرستی و نشاط شهروندان می‌شود
نظرات بینندگان