کد خبر: ۱۲۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا؛

سرخ‌آبی‌ها در اندیشه صدرنشینی و ذوب آهن به دنبال صعود

هفته پایانی از مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری با انجام چهار مسابقه نمایندگان فوتبال ایران به کار خود پایان می دهد تا پرونده این رقابت ها در مرحله گروهی بسته شود.
به گزارش شیرازه در حساس ترین دیدار این هفته دو نماینده کشورمان یعنی پرسپولیس و استقلال تهران به مصاف حریفان می روند. پرسپولیس از گروه C با السد قطر تیم صدرنشین این گروه دیدار می کند و استقلال تهران نیز از گروه D به مصاف تیم قعرنشین الهلال خواهد رفت.

شاگردان «برانکوایوانکوویچ» که پس از تیم السد صعود خود به مرحله حذفی این رقابت ها را قطعی کرده اند این بازی را برای تعیین صدرنشین جدول این گروه انجام می دهند.

شاگردان «مانوئل ژزوالدو فریرا» در تیم السد قطر در پایان هفته پنجم این مسابقات با کسب 12 امتیاز درصدر گروه سوم ایستاده اند و تیم پرسپولیس نیز با کسب 10 امتیاز در جایگاه دوم این گروه قرار دارند.

به طور حتم، کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس که در بازی رفت با نتیجه 3 بر یک مغلوب نماینده قطر شدند، به هیچ وجه به دنبال ارائه یک بازی کم برخورد برابر حریف قطری نخواهند بود و در مقابل دیدگان 100 هزار هوادار پرشور خود، فقط و فقط به فکر انتقام دیدار رفت و صدرنشینی در این گروه هستند.

بر همین اساس، برانکو از تمامی ظرفیت های تیم خود در این دیدار استفاده خواهد کرد تا بهترین نتیجه را کسب و تیمش به عنوان تیم اول به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند.
از تلاش کادر فنی و بازیکنان این تیم که بگذریم، به حضور 100 هزار هوادار این تیم به ورزشگاه آزادی می رسیم که با این حضور کار را برای حریف سخت تر از گذشته خواهد کرد.
آنان به منظور کسب برتری و صدرنشینی تیم محبوب خود در این گروه، به طور حتم فضا را به نقع تیم پرسپولیس کرده و از این تیم برابر نماینده قطر حمایت حداکثری خواهند کرد.

در دیگر دیدار مهم این مرحله شاگردان «وینفرد شفر» در تیم استقلال تهران از ساعت 20:15 روز دوشنبه (فردا) در چارچوب رقابت های گروه D با تیم الهلال قعر نشین این گروه، دیدار خواهند کرد.
آبی های تهرانی رقابت های خود در لیگ قهرمانان را با کسب تساوی 2 بر 2 برابر الریان قطر آغاز و در ادامه با ارائه بازی های منطقی نتایج قابل قبول تری نسبت به دیدار نخست کسب کردند تا صعود خود به مرحله حذفی این رقابت ها را قطعی کنند.

آنان در حالی فردا به دیدار تیم قعرنشین می روند که تیم های العین امارات و الریان قطر برای کسب یکی از سهمیه های صعود از این گروه در بازی مرگ و زندگی با یکدیگر جدالی تماشایی خواهند داشت.

در ادامه و در روز سه شنبه 28 فروردین نیز تیم تراکتورسازی تبریز از گروه A این رقابت ها، در یک دیدار کاملا تشریفاتی با دیگر تیم حذف شده این گروه یعنی الغرافه قطر که مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان را نیز در اختیار دارد، مصاف خواهد داد.

شاگردان سلاغلام در تیم تراکتورسازی در رقابت های لیگ قهرمانان همانند لیگ برتر عملکرد مطلوبی نداشتند و نتایج آنان در این فصل روز به روز کارشناسان و هواداران را از این تیم دورتر و ناامیدتر کرد.

و اما در آخرین دیدار مرحله گروهی نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان امیر قلعه نویی با تیم لوکوموتیو تاشکند در دیداری حساس با یکدیگر مصاف می کنند و چنانچه هر کدام در این دیدار برنده شوند، پس از تیم الدحیل قطر راهی دور بعدی این رقابت ها می شوند.
به هرحال رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که 23 و 24 بهمن ماه سال گذشته آغاز شد؛ سه شنبه هفته جاری به پایان می رسد و چهره 16 تیم صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت ها مشخص می شود تا از این پس شاهد دیدارهای جذاب تر این لیگ در مرحله حذفی باشیم.

برنامه کامل دیدارهای هفته پایانی نمایندگان ایران:
** دوشنبه 27 فروردین
پرسپولیس – السد قطر، ساعت: 19
الهلال عربستان – استقلال تهران، ساعت: 20:15
** سه شنبه 28 فروردین
تراکتورسازی تبریز – الغرافه قطر، ساعت: 19
لوکوموتیو تاشکند – ذوب آهن اصفهان، ساعت:18:30
نظرات بینندگان