کد خبر: ۱۲۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

برقی ها بدنبال جبران مافات و کسب جایگاه مناسب در لیگ

از هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم برق جدید فارس میهمان آلومینیوم اراک خواهد بود.
به گزارش شیرازه در چارچوب هفته سی‌ و دوم لیگ دسته اول فوتبال ساعت 17 روز سه‌شنبه‌ 28 فرودین‌ماه تیم برق جدید فارس در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم آلومینیوم اراک می‌رود.

تیم برق جدید فارس هفته گذشته با تساوی مقابل تیم ایرانجوان با یک پله سقوط به رده دوازدهم جدول رسیده است و حتی اگر در 3 بازی پیش رو هم برنده دیدار باشد به عنوانی بهتر از رده هشتم دست نخواهد یافت. تیم آلومینیوم اراک نیز در همین وضعیت قرار دارد. بنابراین هر دو تیم برای کسب عنوان آبرومند در لیگ دسته اول به 3 امتیاز این دیدار نیاز دارند.  

تیم برق جدید فارس تا اینجای کار با 9 برد، 11 تساوی، 11 باخت و کسب 38 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند. این تیم در صورت برد در این دیدار و با احتساب عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا به رده یازدهم جدول دست می‌یابد.

تیم آلومینیوم اراک نیز تا اینجای کار با 7 برد، 14 تساوی، 10 شکست و کسب 35 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد، این تیم در صورت برد در این دیدار و در صورت عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا با بک پله صعود به رده دوازدهم جدول می‌رسد.

تیم برق جدید فارس در 31 بازی گذشته خود 25 گل زده و در مقابل 31 گل دریافت کرده است. تیم آلومینیوم اراک نیز در 31 بازی گذشته 28 گل زده و در مقابل 32 گل دریافت کرده است.

در حال حاضر تیم‌های نفت مسجد سلیمان با 63 امتیاز، فجر شهید سپاسی با 58 امتیاز و خونه به خونه بابل با 57 امتیاز در رده اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم‌های ایرانجوان بوشهر با 29 امتیاز، صبای قم با 12 امتیاز و راه‌آهن تهران با 10 امتیاز سه تیم انتهای جدول هستند.


نظرات بینندگان