کد خبر: ۱۲۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

بررسی چالش‌های تاکسی‌های اینترنتی درنی ریز

در هر جای دنیا وقتی شرکتی فعالیت خود را آغاز می‌کند موافق و مخالف دارد و گروهی ابراز نارضایتی از شرکت‌هایی همچون تاکسی اینترنتی دارند.

به گزارش شیرازه، نزدیک به دو سال است که فعالیت‌های اینترنتی تاکسی‌ها در کشور آغاز شده است.


گفتن است: چندی پیش سخنگوی اتحادیه آژانس‌ها در مصاحبه ای مطرح کرده بود که فعالیت شرکت‌های اینرنتی را به تنهایی نمی‌توان به عنوان یک شرکت‌های دانش‌بنیان نامگذاری کرد چرا که فعالیت این شرکت‌ها به دلیل نداشتن مجوز حمل‌ونقل قانونی نیست.

رئیس سابق سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز در مصاحبه ای در خصوص فاقد مجوز بودن شرکت‌های اینترنتی، عنوان کرده بود: وقتی یک تکنولوژی یا فعالیت جدید در کشور شکل گرفته می‌شود باید برای آن قانون وضع شود.

وی همچنین تصریح کرده بود: قوانین باید اصلاح شود و وقتی تکنولوژی جدید وارد کشور می‌شود نمایندگان مجلس باید قوانین و سازوکارهای جدیدی را وضع کنند. نباید به بهانه مجوز جلوی پیشرفت و رفاه را گرفت.


شایان ذکر است: مدتیست که زمزمه های راه اندازی تاکسی اینترنتی در نی ریز شنیده می شود و این موضوع اعتراض تاکسی داران و آژانس ها را در پی داشته است.


در همین خصوص دو تن از رانندگان و مدیریت مجموعه تاکسی اینترنتی اسپات در نی ریز در مصاحبه با نبض نی ریز از نحوه روند احراز صلاحیت و کسب مجوز این موسسه در نی ریز توضیحاتی را ارائه داده اند که در زیر می بینید:



لازم به ذکر است: شهر نی ریز با دارا بودن 230 تاکسی در خطوط مختلف و 21 آژانس تلفنی در چندین روز گذشته شاهد اعتراضات این صنف بوده است.

در همین خصوص رانندگان تاکسی و نماینده صنف تاکسیرانی و مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیرانی در مصاحبه با نبض نی ریز صحبت های قابل تاملی را ارائه کردند که در زیر می بینید:




منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، تاکسی ، فارس
نظرات بینندگان