کد خبر: ۱۲۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

نارضایتی مردم فراشبند از کمبود روشنایی و سرویس بهداشتی در بوستان کوهستانی

شهروندان فراشبندی از وضعیت بوستان کوهستانی به دلیل کمبود روشنایی و نبود سرویس بهداشتی مناسب ابراز نارضایتی میکنند.

به گزارش شیرازه،  بوستان کوهستانی فراشبند که در زمان شهرداری کرامت اله روئین تن و با هزینه ای بالغ بر یک ونیم میلیارد تومان ایجاد شد در زمان شهرداری محمد رضا نوشادی با نامهربانی هایی مواجه شد که اغلب نارضایتی مردم شهرستان را در پی داشت.

اعضای جدید شورای شهر در زمان انتخابات هرکدام جداگانه رسیدگی به بوستان کوهستانی را در اولویت کارهای خود قرار دادند ولی پس از انتخاب شدن رفته رفته وعده های انتخاباتی خود را فراموش و از نبود اعتبارات جهت عدم رسیدگی به این بوستان سخن گفتند.

حال جای سخن بسیار است که هر کدام از این اعضا که با ادعای آشنایی کامل با مشکلات شهرداری پیش از انتخابات وعده هایی دادند چرا مباحث دیگری بیان می کنند.

قابل ذکر است به گفته ی افراد آگاه، پیش از عید نوروز چند ملیونی از سوی شهرداری جهت روشنایی این بوستان جهت رفاه حال مسافرین نورزی هزینه شد و سرویس بهداشتی موقتی در پشت میدان اصلی پارک جا نمایی شد که پس از عید نوروز با اینکه هزینه ورود هر خودرو جداگانه دریافت شد و هزینه کرد شهرداری بصورت کامل عودت شد ولی سرویس های بهداشتی موقت تعطیل و در این بوستان فقط  چهار چشمه توالت آن هم در مکانی نامناسب جهت آقایان وخانمها وجود دارد.

نظر های مردمی در مورد این بوستان نیز به شرح زیر می باشد:

1- این پارک شبها اگر دستگاه های بازی لاپ هایشان را خاموش کنند انگار متروکه است وباید فکری به حالش شود.

2- چند روز پیش به زیارت شهید گمنام در پارک رفتم و وقتی تارکی مطلق را در کنار مرقد این شهید والا مقام دیدم به غربت شهدای گمنام پی بردم و باز این جمله ی تاریخی بعد از شهدا ما چه کردیم به ذهنم رسید.

3- آقای شهردار باید همانند زمان روئین تن بصورت جهادی پای کار بیاید و چرا که روئین تن تقریبا بیشتر روزها وشبها به این پارک سر می زد ولی شهردار تاکنون هرگاه به این پارک آمده همانند مهندس ناظر وبا دو اسکورت حاضر شده و رفته.

4- لطفا محوطه شهربازی رو سیمانی کنید بعد از ده سال هنوز زشت نیست کف حیات سنگ ریزه باشه و کودکان مردم خاک بخورن.

5- قسمت بالای این بوستان به دلیل نور کم شده پاتوق معتادا و افراد...

6-چرا تلوزیون پارک رو بردن توی شهر و توی شهر هم ازش استفاده نمیکنند. زمان شهرداری رویین تن هر شب فیلم پخش می شد ومرذم نگاه می کردن که خیلی خوب بود.

7- یکی به مسئولین مربوطه بگه هروقت عکس گرفتناتون تموم شد کمی هم به فکر شهر باشین.

8- من خودم توی عید هم حضوری و هم تلفنی به شهردار زنگ زدم وگفتگ روشنایی قسمتی از پارک خرابه و گفت الان یکی رومیفرستم برای تعمیر الان بیست روزه رفته که یکی رو بفرسته.

9- تورو خدا یه سر به پارک فیروزاباد و کلمه ویا همین نوجین و دهرم خودمون بیندازین تا بدونین پارک یعنی چی آدم روش نمیشه بگه فراشبند پارک داره.

منبع: نخل بیدار

انتهای پیام/

برچسب ها: فراشبند ، روشنایی ، پارک
نظرات بینندگان