کد خبر: ۱۲۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

سرمربی فجرسپاسی: سازمان لیگ نظارت ویژه بر هفته های پایانی لیگ داشته باشد

علی اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی درباره هفته های پایانی و حساس لیگ یک فوتبال کشور گفت: بازي هاي اين هفته از لحاظ تغييرات در جدول بسیار مهم است و می بایست فدراسيون و سازمان ليگ همانند گذشته نظارت ويژه داشته باشند.
به گزارش شیرازه علي اصغر كلانتري در خصوص بازي فردا مقابل مس كرمان گفت: خداروشكر بعد از برد مقابل شهرداري تبريز و نتايج بازي هاي ديگر توانستيم به رده ي دوم جدول صعود كنيم و به همين خاطر تمرينات اين هفته در نهايت شادابي انجام شد ولي همانطور كه بعد از باخت مقابل ملوان مايوس نشديم هم اكنون نيز دچار غرور نمي شويم و با نهايت تمركز و دقت و با علم و اگاهي به دشوار بودن بازي فردا ،ضمن احترام به تيم خوب مس كرمان خود را اماده انجام اين بازي ميكنيم.

وي افزود: بازي هاي همزمان و نتايج بازيهاي رقباي مدعي روي روند كار تيمي ما تاثير ندارد چراكه ما هم اكنون در رده دوم جدول مي باشيم و با برد  مي توانيم اين جايگاه را حفظ نماييم.

کلانتری ادامه داد: بازي هاي اين هفته از لحاظ تغييرات در جدول مهم مي باشد و اميدواريم كه بازيها در اوج جوانمردي برگزار گردد و فدراسيون و سازمان ليگ همانند گذشته نظارت ويژه داشته باشند تا انشالله بازيهاي اين هفته هاي پاياني به دور از حاشيه برگزار گردد.

وي در اين خصوص بيان داشت: برای لذت بردن از ثمره موفقیت بازي، تنها پیروزی کافی نیست و انشالله هنگام سنجش پیروزی بتوانيم از ابزارانصاف،جوانمردي و صداقت در بازی بهره بگيريم.

سرمربی زردپوشان شیرازی در انتها گفت: اميدواريم فردا شاهد يك روز فوتبالي خوب در ايران و شهر شيراز باشيم و هواداران در اين بازي حساس تنهايمان نگذارند و با پرچم هاي زرد رنگ خود موجب انگيزه مضاعف بازيكنان شوند تا انشالله در انتهاي بازي بتوانيم هر سه امتياز بازي را تقديم هوادارانمان كنيم.

نظرات بینندگان