کد خبر: ۱۲۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷

فجر در اندیشه ساختن طلا از مس/ آغاز شمارش معکوس برای پایان لیگ دسته اول

تیم فجر شهید سپاسی در هفته سی‌ و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز در دیداری حساس به مصاف مس کرمان می‌رود.
به گزارش شیرازه، در چارچوب هفته سی‌ و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت 17 امروز سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه تیم فجر شهیدسپاسی در دیداری حساس و خانگی به مصاف مس کرمان می‌رود.

موعود بنیادی‌فر، قهرمان نجفی، براتعلی مولوی و میثم حیدری داوران این دیدار هستند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فجر شهید سپاسی پایان یافت.

تیم فجر شهیدسپاسی که با برد هفته گذشته و با توجه به باخت تیم خونه به خونه مقابل تیم ملوان به رده دوم جدول رسیده است برای حفظ جایگاه دوم در این دیدار حساس باید برنده میدان باشد. تیم مس کرمان نیز هر چند از گردونه صعود به لیگ برتر خارج شده است اما برای کسب عنوان آبرومند چشم به کسب 9 امتیاز کامل در دیدارهای باقی‌مانده دارد.

تیم فجر شهیدسپاسی در حال حاضر با صدر جدول 5 امتیاز و با تیم سوم و چهارم جدول تنها یک امتیاز فاصله دارد و کوچک‌ترین اشتباه در 3 دیدار باقی‌مانده جایگاه این تیم در رده دوم جدول را به خطر می‌اندازد. تیم مس کرمان نیز با رده نخست جدول 15 امتیاز و با رده دوم جدول 10 امتیاز اختلاف دارد و در صورت برد در 3 بازی باقی‌مانده نیز امیدی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

فجری‌ها تا اینجای کار با 17 برد، 7 تساوی، 7 باخت و کسب 58 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. فجر در صورت برد در این دیدار رده دوم جدول را برای خود حفظ می‌کند. تیم مس کرمان نیز تا اینجای کار با 14 برد، 6 تساوی، 11 باخت و کسب 48 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد. مس کرمان در صورت برد در این دیدار و در صورت عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا به رده به رده ششم جدول می‌رسد.

تیم فجر شهید سپاسی در 31 بازی گذشته 43 گل زده و در مقابل 21 گل دریافت کرده است. تیم فجر دومین خط دفاع مستحکم لیگ را در اختیار دارد و تفاضل گل مثبت 22 نیز نشان‌دهنده خط حمله خوب این تیم باسابقه شیرازی است. تیم مس کرمان نیز تا اینجای کار 36 گل زده و 31 گل دریافت کرده است.

در حال حاضر تیم نفت مسجد سلیمان با 63 امتیاز، فجر شهید سپاسی با 58 امتیاز و خونه به خونه بابل با 57 در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند. تیم ایرانجوان بوشهر با 29 امتیاز، صبای قم 12 امتیاز و راه‌آهن تهران با 10 امتیاز سه تیم انتهای جدول رقابت‌ها هستند.

نتایج قبلی تیم فجر

تیم فجر در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در دیداری خانگی مقابل بادران تهران قرار گرفت و با گلی که اکبر صغیری در دقیقه 17 وارد دروازه فجر کرد نتیجه را به تیم بادران تهران واگذار کرد.

تیم فجر در هفته دوم در دیداری خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت و در روزی که قرعه شانس به نامش نبود با نتیجه 3 بر یک از این تیم شکست خورد. تیم فجر در هفته سوم مقابل تیم مس رفسنجان یک بر صفر پیروز شد.

شاگردان کلانتری در هفته چهارم رقابت‌ها به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند و در نهایت این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کردند. تیم فجر در هفته پنجم تیم شگفتی‌ساز هفته بود و بازی یک بر صفر باخته مقابل خونه به خونه را در دقایق پایانی 2 بر یک برد.

طلایی‌پوشان شیراز در هفته ششم مقابل ایران‌جوان بوشهر یک بر صفر پیروز شدند و در هفته هفتم مقابل تیم آلومینیوم اراک بدون گل به تساوی رسیدند. شاگردان کلانتری در هفته هشتم مقابل تیم گل‌گهر سیرجان 2 بر یک تن به شکست دادند.

شاگردان کلانتری در هفته نهم مقابل شهرداری ماهشهر بدون گل به تساوی رسیدند. در هفته دهم مقابل راه‌آهن تهران یک بر صفر پیروز شدند و در هفته یازدهم مقابل تیم همشهری خود برق جدید فارس به تساوی بک بر یک رسیدند.

تیم فجر شهید سپاسی در هفته دوازدهم مقابل تیم ملوان 2 بر یک پیروز شد. در هفته سیزدهم مقابل تیم اکسین البرز یک بر صفر بازی را واگذار کرد و در هفته چهاردهم مقابل تیم شهرداری تبریز 3 بر یک پیروز شد. در هفته پانزدهم مقابل مس کرمان یک بر صفر پیروز شد.

شاگردان کلانتری در هفته شانزدهم مقابل تیم نساجی مازندران به تساوی بدون گل رضایت دادند. در هفته هفدهم مقابل تیم صبای قم یک بر صفر پیروز شدند. در هفته هجدهم مقابل تیم بادران تهران بدون گل به تساوی دست یافتند و در هفته نوزدهم مقابل ماشین‌سازی تبریز 3 بر صفر پیروز شدند.

تیم فجر شهید سپاسی در هفته بیستم مقابل تیم مس رفسنجان 2 بر یک مغلوب شد. در هفته بیست و یکم مقابل تیم نفت مسجد سلیمان یک بر صفر پیروز شد و در هفته بیست و دوم مقابل خونه به خونه بابل با نتیجه یک بر یک به تساوی دست یافت.

این تیم در هفته بیست و سوم مقابل تیم ایرانجوان بوشهر با تک گل شاهین مجیدی پیروز میدان شد. در هفته بیست و چهارم مقابل آلومینیوم اراک 3 بر صفر پیروز شد و در هفته بیست و پنجم مقابل تیم گل‌گهر سیرجان یک به یک به تساوی دست یافت.

تیم فجر در هفته بیست و ششم مقابل تیم شهرداری ماهشهر 2 بر یک به برتری رسید. در هفته بیست و هفتم مقابل راه‌آهن با نتیجه 7 بر یک پیروز شد و در هفته بیست و هشتم مقابل تیم برق جدید فارس 2 بر صفر به پیروزی دست یافت.

تیم فجر در هفته بیست و نهم مقابل تیم ملوان 2 بر یک شکست خورد. در هفته سی‌ام مقابل تیم اکسین البرز 2 بر صفر پیروز شد و در هفته سی و یکم مقابل شهرداری تبریز 3 بر یک به پیروزی دست یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان