کد خبر: ۱۲۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷

شکست بدموقع فجری ها در مسیر لیگ برتر

از هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در دیداری خانگی برابر مس کرمان تن به شکست داد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه از هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در دیداری خانگی برابر مس کرمان تن به شکست داد. بنا بر این گزارش فجری ها با ترکیب اولیه پیمان سلمانی، جلال عبدی، احمد حیات‌منش، احسان جودکی، علی مصلی نژاد، محمد زینال خیری، امین شجاعیان، امین مشایخ، مهدی نظری، بهروز هوشمند و شاهین مجیدی پا به میدان مسابقه گذاشتند.

عملکرد ضعیف مدافعان فجر رقم زننده تنها گل مسابقه بود. پس از این گل در نیمه دوم میزبان حملات زیادی انجام داد اما در خلق موقعیت های جدی ناکام بود. ضدحملات مسی ها هم البته یکی دو بار دروازه فجر را در نیمه دوم تهدید کرد. یکی دیگر از نکات بازی، اعتراضات متعدد بازیکنان فجر به تصمیمات موعود بنیادی فر بود. اوج این اعتراضات مربوط به صحنه ای بود که مهاجم فجر در دقایق پایانی درون محوطه جریمه حریف سرنگون شد ولی داور نظری مبنی بر پنالتی نداشت و این موضوع اعتراض شدید کلانتری و کادر فنی و بازیکنان تیم میزبان را به دنبال داشت.

 با این نتیجه مس کرمان 51 امتیازی شد و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت. در مقابل فجری ها با توجه به پیروزی خونه به خونه در بازی همزمان، از کورس صعود تا حدودی عقب افتادند و حالا با 2 امتیاز کمتر از این تیم، در رده سوم لیگ ایستاده اند.


نظرات بینندگان