کد خبر: ۱۲۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷

جستجوی فرد مفقود شده در کوه های سپیدان همچنان ادامه دارد

دبیر ستادبحران شهرستان سپیدان :باتوجه به گذشت بیش از پنج روز از مفقودی شخصی در ارتفاعات روستای رودشیر سپیدان جستجوبرای یافتن فردگمشده همچنان ادامه دارد.

به گزارش شیرازه، محمد علی عارفی دبیر ستادبحران شهرستان سپیدان درگفتگو با خبرنگار ما ازمفقود شدن یک شهروند سپیدانی درکوه‌های بخش رودشیر از توابع شهرستان سپیدان ضمن تشکر از حضور نیروهای امدادی وتیم کوهستان ومردم منطقه افزودباتوجه به پنجمین روزجستجوی فرد مفقود وبا توجه به تاریکی شب وبرودت هوا، عملیات جست وجو از فردا ادامه پیداخواهدکرد.

دبیر ستادبحران شهرستان سپیدان با اعلام این خبراظهار کرد: این فردکه پنج روز است که به کوهستان رفته تاکنون ارتباطی نداشته و تلفن همراه وی نیز خاموش است ؛چندتیم امدادی از روز پنج شنبه گذشته برای یافتن این فردبه منطقه مذکوراعزام شده است ومتاسفانه امدادگران وتیم همراه تادیرهنگام در جست‌وجوی این گمشده بوده و ردی از وی نیافتد.

عارفی ادامه داد: باتوجه به مشکل پیش امده حضور فرماندار شهرستان ورئیس هلال احمر شهرستان در منطقه وتیم ستاد بحران شهرستان و چندتیم امدادی به و یک تیم ویژه نیز از کوهنوردان سپیدانی به منطقه اعزام شد که تا کنون نشانی از این گمشده نیافته و برگشتند .

وی با اشاره به ادامه عملیات جستجو برای نجات یا پیدا کردن فرد مفقود شده گفت: با تمام توان و نیرو در حال فعالیت بی وقفه برای پیدا کردن اثری از گمشده هستیم و تا حصول نتیجه به جستجوی خود ادامه خواهیم داد.

عارفی خاطرنشان کرد: بدون شک این اتفاقات باید درسی برای افرادی که در این ایام به مناطق کوهستانی شهرستان بدون در نظر گرفتن موارد فنی وارد می شوندباشد تا تمام جوانب رادر نظربگیرند وباآگاهی کامل و استفاده از امکانات مورد نیاز و راهنمای محلی و بلد راه وارد مناطق نا شناخته شوند تا دچار مشکل نشوند

دبیر ستادبحران شهرستان سپیدان با تاکید بر گستردگی منطقه گفت: باتوجه به حضورچند اکیپ از امدادگران  به همراه تیم کوهنوردی و مردم منطقه عملیات برای جست وجو ادامه خواهد داشت واز مردم بزرگوار شهرستان خواهشمندیم که از شایعات پرهیز کنند ودر این رستا به مجموعه کمک کنند تا این عملیات پایان یابد

شهرستان سپیدان به علت دارابودن پوشش گیاهی در کوهها افراد بی شماری برای تفریح ویا چیدن گیاه محلی به کوهستان میروند .همواره فصل بهار برای برخی از افراد به خصوص کوهنوردان فصل مناسبی برای پرداختن به ورزش به ویژه کوهنوردی است.اما متاسفانه بعضی از اوقات اخباری به گوش می‌رسدناخوشاینداست.

گفته می‌شود که الیاس محمودی فردگمشده پنج روز پیش در کوه‌های رودشیراز توابع شهرستان سپیدان در مجاورت نوراباد ممسنی گمشده تا کنون مراجعه‌ نکرده است.


منبع:مارگون

برچسب ها: سپیدان ، ستاد ، مفقودس
نظرات بینندگان