کد خبر: ۱۲۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷

واعظی: اطلاعی از موضوع کاوه مدنی ندارم

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی درباره عدم بازگشت کاوه مدنی به ایران و دوتابعیتی بودن او گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. اما در دولت هیچ دوتابعیتی نداریم و اگر هم متوجه شویم که چنین چیزی بوده سریعاً اقدام می‌کنیم.

به گزارش شیرازه، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، امروز(چهارشنبه 29 فروردین) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران، در مورد موضوع مطروحه از سوی حاجی دلیگانی نماینده اصفهان مبنی بر اینکه آقای روحانی جلوی فیلترینگ تلگرام را گرفته است گفت: آقای حاجی‌دلیگانی حرف‌های مختلفی می‌زنند که خیلی از آنها هیچ پایه و اساسی ندارد. این مورد نیز یکی از آنهاست.

وی در مورد حمایت از پیام‌رسان های داخلی اظهار داشت: حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی موضوع جدیدی نیست و 4 سالی که بنده وزیر بودم، همواره جزء سیاست‌ها بود و از آن حمایت کردم.

واعظی با بیان اینکه خوشبختانه آن حمایت‌ها دارد جواب می‌دهد تصریح کرد: دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی اقدام خوبی انجام داده که از بین این 15 تا 20 پیام‌رسان داخلی، 5 پیام رسان را معرفی کرده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: اعضای کابینه در جلسه امروز دولت تصمیم‌ گرفتند تمام فعالیت‌های خود را در پیام‌رسان‌های داخلی انجام دهند؛ تمام دستگاه‌های دولتی و‌ خود ما نیز در پیام رسان داخلی فعالیت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره عدم بازگشت کاوه مدنی به ایران و اینکه او فردی دوتابعیتی بوده گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. اما در دولت هیچ دوتابعیتی نداریم و اگر هم متوجه شویم که چنین چیزی بوده سریعاً اقدام می‌کنیم.

واعظی در پاسخ به این سؤال که قرار بود سپاه پاسداران و بنیاد شهید موضوع واگذاری‌ها را پیگیری کنند و آیا گزارشی به رئیس جمهور ارائه شده یا خیر اظهار داشت: در مسئله واگذاری‌ها دولت این اعتقاد را دارد که تمام کارهایی که بخش خصوصی می‌تواند انجام دهد را به مردم واگذار کند و دولت از خودش شروع می‌کند.


وی ادامه داد: در ارتباط با نیروهای مسلح، آقای روحانی با مقام معظّم رهبری صحبت کردند و ایشان هم تأیید کردند. امّا موضوع نیروهای مسلح کمی پیچیده تر‌ است. امیدواریم این‌ خط و‌ نهضتی که در خصوص واگذاری تصدی‌گری‌ها و بنگاه‌ها شروع شده ادامه داشته باشد.

واعظی افزود: درباره بنیاد شهید هم از آقای شهیدی خواهم پرسید که موضوع واگذاری‌ها به کجا رسید.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: فارس
نظرات بینندگان